شناسهٔ خبر: 10540231 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز:

انتخابات کاملا رقابتی باشد/ شورای نگهبان فراتر یا فروتر از قانون عمل نکند

تهران - ایرنا - غلامرضا مصباحی مقدم از انتشار لیست مشترک جامعتین برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا هفته آینده خبر داد و گفت: فرایند ائتلاف اصولگرایان زیر نظر آیت الله موحدی کرمانی حرکت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا - مصباحی مقدم در حاشیه آیین ختم پدر حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه که در مسجد نور تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره ردصلاحیت ها نیز اظهار داشت: شورای نگهبان قانون اساسی باید با دقت تمام فعالیت کند و قانون را اجرا کند و بنابراین نباید ذره ای از قانون فراتر و یا فروتر عمل کند.
مصباحی مقدم ادامه داد: ممکن است تعدادی از کسانی که در شورای نظارت تایید صلاحیت نشده اند، با رسیدگی دقیق تر شورا و با فرصتی که برای متقاضیان ملاقات حضوری خواهند داشت، مورد تایید قرار گیرند که در چارچوب قانون باشد و خارج از آن عمل نشود.
وی در ادامه گفت: جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین حوزه علمیه در انتخابات فهرست مشترکی ارائه می کنند که این فهرست این هفته یا هفته آینده نهایی می شود.
مصباحی مقدم همچنین در مورد تصمیم جامعه روحانیت مبارز در مورد دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جامعه روحانیت مبارز در این عرصه در قالب شورای ائتلاف اصولگرایان واد عرصه شده و تمام جلسات این شورا با مدیریت حضرت آیت الله موحدی کرمانی در محل جامعه روحانیت مبارز برگزار می شود.
این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه 5 عضو این تشکل عضو این شورا هستند ابراز امیدواری کرد که این شورا بتواند تمام اصولگرایان را تحت پوشش خود قرار دهد.
وی اضافه کرد: امید است در هفتم اسفند شاهد برگزاری انتخاباتی کاملا رقابتی باشیم.
سیام ** 6084 ** 3053**1429