شناسهٔ خبر: 10010099 - سرویس سیاسی
منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

لاریجانی: مستقل آمده ام

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در انتخابات به‌صورت مستقل شرکت کرده‌ام، گفت: حضور احزاب مختلف به باشکوهی انتخابات کمک می‌کند.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی در حاشیه ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای ثبت‌نام از استان قم دو علت داشته‌ام، اظهار داشت: یکی برای اتصال و نزدیکی با مراجع عظام و دیگر اینکه افراد گوناگون اقشار قم در مراجعات خود برای آبادانی شرایط کشور انتظار داشتند که از قم شرکت کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط سیاسی منطقه و اقتضائات کشور بسیار حساس است، افزود: در این شرایط تا آن‌جایی که بتوانم و از دستم بربیاید، تلاش می‌کنم؛ اهمیت دارد آبادانی قم به سامان برسد و پیشرفت و سرافرازی استان قم، در کنار خود آبادانی کشور را هم به‌همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم این خواستِ عمومی انجام شود، خاطرنشان کرد: این انتخابات اقتضا می‌کند حضور مردم در این فضای باشکوه به‌درستی سامان پیدا کند، یک انتخابات باشکوه جایگاه کشور را هم ارتقاء می‌بخشد.

لاریجانی با بیان اینکه باید کسانی روی کار بیایند که بتوانند پیچیدگی‌های سیاسی‌ را فهم کنند، تاکید کرد: مسئولان باید بتوانند در شرایط سخت بهترین تصمیم را داشته باشند و از فهم سیاسی برجسته برخوردار باشند.

وی عنوان کرد: باید بخش‌های مختلف کشور برای باشکوهی انتخابات تلاش کنند، هرچه طیف‌ها و جناح‌های مختلف در این انتخابات شرکت کنند انتخابات پویاتری خواهیم داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: من به صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام، برای من مهم است که اصول و اهداف انقلاب را انجام دهیم این آرمان‌های انقلاب امروز در گردنه خاصی است و هرگروهی که به این آرمان‌ها و ارزش‌ها نزدیک باشد، برای ما پذیرفته شده است.