شناسهٔ خبر: 57350659 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پایان کابوس: ستاره بلژیکی آماده بازگشت شد

روملو لوکاکو، مهاجم تنومند تیم ملی بلژیک، شرایط بازگشت به میادین را پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، ستاره گلزن تیم ملی بلژیک، در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و تنها پنج بازی پیش از جام جهانی با لباس اینتر انجام داد. علیرغم این آسیب دیدگی، روملو لوکاکو در نهایت به اردوی تیم ملی بلژیک در قطر پیوست و البته اولین بازی این تیم مقابل کانادا را نیز از دست داد. اما اخبار حاکی از بهبود شرایط لوکاکو و بازگشت او به میادین است. به نظر می رسد این بازیکن می تواند فردا و در دیدار بلژیک مقابل مراکش روی نیمکت حضور یافته و در آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی با کرواسی نیز به میدان برود.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت: "مطمئنا لوکاکو در دیدار مقابل مراکش در ترکیب ثابت نخواهد بود، اما این بازیکن می تواند به میدان بیاید.

لوکاکو در دو جلسه تمرینی اخیر بلژیک شرایط بهتری داشته و مصدومیت این بازیکن برطرف شده است. ابتدا اخبار حاکی از آن بود که لوکاکو برای سومین بازی مرحله گروهی در دسترس است، اما مشکل این بازیکن حل شده و او شرایط بازی کردن را پیدا کرده است. با این حال کادر فنی تیم ملی بلژیک نمی‌خواهد ریسک کند و ممکن است تنها لوکاکو در بازی آخر مرحله گروهی مقابل کرواسی دقایقی به میدان برود. اما در صورت صعود به دور حذفی، لوکاکو قطعا می تواند تیمش در همراهی کند.