شناسهٔ خبر: 45998283 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ دسته اول باشگاه های کشور/

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه مقابل نماینده البرز مغلوب شد

کرمانشاه- ایرنا- تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مقابل مبل کریمی البرز تن به شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایندگان فوتسال البرز و کرمانشاه عصر امروز (سه شنبه ۱۲ اسفند) در کرج به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این تیم مبل کریمی بود که با حساب ۲ بر صفر توانست شاهین را با شکست بدرقه کند.

علی خدادادی زننده هر ۲ گل تیم مبل کریمی البرز بود تا این تیم کرجی اولین پیروزی خود را پس از ۲ شکست متوالی در لیگ کسب کند.

تیم شاهین با این شکست ۲ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط جای مبل کریمی البرز در قعر جدول رده بندی گروه سوم که ۶ تیم در آن حضور دارند قرار گرفت و نماینده البرز هم با سه امتیاز در مکان پنجم ایستاد.

شاهین کرمانشاه در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز هفدهم اسفند میزبان آیندگان هرمزگان تیم سوم جدول رده بندی گروه خواهد بود.

خانه صنعت کرمانشاه دیگر نماینده فوتسال استان در گروه اول مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور است که در این هفته استراحت داشت.  

مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور طی ۲ مرحله برگزار می شود که در مرحله اول از هر گروه ۲ تیم جواز حضور در مرحله بعدی را کسب می‌کنند.

در مرحله دوم نیز تیم های صعود کرده در ۲ گروه ۴ تیمی باهم مسابقه می دهند که در نهایت از هر گروه، یک تیم (در مجموع ۲ تیم) به مسابقات لیگ برتر صعود می‌کنند.