شناسهٔ خبر: 45907689 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار گناوه:

تأمین اجتماعی خدمات بهتر و بیشتری در شهرستان گناوه ارائه کند

بوشهر - فرماندار شهرستان گناوه گفت: انتظار می‌رود تأمین اجتماعی خدمات بهتر و بیشتری در شهرستان گناوه ارائه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح جمعه در دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های این سازمان در راستای ارائه خدمات به مردم اظهار داشت: با توجه به ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه و حجم بالای مراجعات، الکترونیکی کردن کارها و خدمات در تأمین اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار گناوه گفت: تأمین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری گام‌های مؤثری برداشته است و یکی از مهمترین دستگاه‌های و سازمان‌های پیشرو و برتر در این زمینه است که این امر در جهت توسعه و پیشرفت بسیار مؤثر و قابل تقدیر است.

وی پیرامون اجرای طرح نسخه الکترونیک گفت: اجرای این طرح به مراجعه کنندگان در رفع بسیاری از مشکلات کمک می‌کند و باعث تسریع در کارها می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح در استان و شهرستان گناوه آغاز شده است ولی برای توسعه بیشتر و تکمیل خدمات نیاز به زیرساخت‌های بیشتری دارد که باید همه در این راستا تلاش کنند.

فرماندار گناوه با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات و امکانات تأمین اجتماعی برای همه مناطق افزود: توزیع عادلانه امکانات و خدمات تأمین اجتماعی نیاز به بازنگری دارد تا همه نقاط بتوانند از امکانات و خدمات به نحو مطلوب بهره مند شوند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که خدمات تأمین اجتماعی در شهرستان گناوه از قبیل برنامه ریزی برای احداث بیمارستان و مرکز رفاهی تأمین اجتماعی انجام شود که به اشتغال و افزایش امکانات در سطح استان و شهرستان کمک شایانی خواهد کرد.

مهرجو بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمادگی لازم جهت اجرای برنامه‌های و افزایش ظرفیت‌ها و امکانات برای ارائه خدمات بهتر تأمین اجتماعی در شهرستان را دارند.

مدیرکل تأمین اجتماعی در این دیدار پیرامون حذف دفترچه خدمات درمانی گفت: اجرای طرح باعث می‌شود که بسیاری از دغدغه‌های بیمه شدگان در زمینه تمدید و همراه داشتن دفترچه رفع می‌شود و بسیاری از هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

عباس دیری افزود: اجرای این طرح در بسیاری از مراکز در حال اجرا است و در برخی از مراکز نیز در حال پیگیری تا مشکلات رفع شود.

وی گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ که در آن ۳۰ نوع خدمت تأمین اجتماعی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و یکی دیگر از طرح‌های این سازمان است که در حال اجراست و باعث کاهش مراجعات حضوری به شعب و مراکز شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توسعه خدمات غیرحضوری، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در هر زمان و مکانی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کنند.