شناسهٔ خبر: 44251751 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کرمان: ظرفیت نخبگان در پیشبرد برنامه‌های توسعه استفاده می‌شود

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه انجمن حمایت از توسعه استان کرمان محل حضور نخبگان و بزرگان است گفت: این فرصت ارزشمند برای پیشبرد برنامه‌های توسعه استان بهره‌برداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند روز سه‌شنبه در نشست مشترک هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان و استاندار با تشریح برنامه‌های اولویت‌دار، از برخی پیشنهادهای مطرح شده برای تسریع اجرای کلان پروژه‌های استان، استقبال کرد.

وی ادامه داد: چگونگی تأمین مالی کلان پروژه‌های استان کرمان یکی از دغدغه‌های اولویت‌دار ما است که تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت شرکت‌های بزرگ راهبردی مناسبی برای اجرای آنها در پیش بگیریم.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش بر پیگیری مجدانه طرح‌های تامین آب استان تاکید کرد و گفت: باید سناریوهایی که قابلیت عملی شدن دارند را برای عبور این استان از چالش کم‌آبی در برنامه زمانبندی مشخص دنبال کنیم.

همچنین در این نشست محمدرضا باهنر رییس هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان هم ضمن تبریک انتصاب زینی‌وند به عنوان استاندار کرمان، بر آمادگی این انجمن برای همکاری با نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد. 

نشست مشترک هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان و استاندار کرمان روز دوشنبه دهم آذر ماه ۹۹ در محل دفتر انجمن در تهران برگزار شد.

چهره‌هایی همچون رییس مجمع نمایندگان کرمان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، حسین مرعشی، محمدعلی کریمی و انجم‌شعاع هم در این نشست حاضر بودند.