شناسهٔ خبر: 43641066 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی:

نتیجه توهین‌ به پیامبر(ص) نابودی لیبرالیسم در جهان است

شیراز - نماینده مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی گفت:توهین کنندگان به پیامبر اسلام(ص)باید در انتظار پاسخ محکم باشند که نتیجه آن نابودی لیبرالیسم است زیرا اسلام در قلب اروپا در حال توسعه است.

صاحب‌خبر -

سیدموسی موسوی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر در شیراز ضمن محکومیت اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور فرانسه و حمایت از اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: مجدداً شاهد کینه‌توزی و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی هستیم که اینگونه حرکات نشان از مبانی فکری اسلام‌ستیزان صهیونیست و هواداران آنهاست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: رشد اسلام‌پرستی هر روز در دنیا بیشتر می‌شود و اسلام در حال تسخیر قلب اروپا است که نتیجه آن نابودی لیبرالیسم است، این قبیل حرکات هم باعث انسجام و تقویت بیشتر مسلمانان خواهد شد.

رئیس سابق مجمع نمایندگان فارس در مجلس افزود: جهان دانسته است که دین اسلام، دین آزادی و معنویت انسان است و قرآن بزرگترین و بهترین منبع هدایت بشریت است، اما متأسفانه افرادی امثال رئیس‌جمهور خام و ناپخته فرانسه توهین به ادیان و پیغمبران را آزادی بیان عنوان می‌کنند، در حالی که بین توهین و فحاشی با آزادی بیان تفاوت معناداری وجود دارد.

موسوی با بیان اینکه برخی انتشار کاریکاتور آخرین فرستاده خداوند را نشانه‌ای از آزادی بیان می‌دانند و با حمایت از چنین رفتارهایی در حقیقت به نام آزادی بیان در حال ترویج توحش مدرن در اروپای دین‌گریز هستند، اضافه کرد: بنده و سایر همکارانم نه‌تنها به‌عنوان نماینده مجلس بلکه به‌عنوان یک مسلمان، هرگونه توهین به پیامبر رحمت (ص) را محکوم کرده و توهین‌کنندگان باید منتظر پاسخ محکمی از سوی جوامع بشری باشند که موج آن با تحریم کالاهای فرانسوی در کشورهای مختلف مسلمان آغاز شده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پیامبران چراغ هدایت بشریت هستند و از سوی خداوند متعال وظیفه انسان‌سازی دارند، افزود: کتاب آسمانی ما از همه پیامبران به نیکی گفته است، هرکدام از پیامبران زنجیره‌وار وظیفه داشتند انسان‌ها را به سمت کمال سوق دهند که آخرین آنها پیامبر اعظم اسلام است که خداوند ایشان را «رحمت للعالمین» نامیده؛ با این توصیف حامیان و سردمداران این حرکت اسلام‌ستیز با این اقدام خود نه‌تنها به اسلام، بلکه به همه ادیان و پیامبران الهی اهانت کردند.