شناسهٔ خبر: 43621913 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

آزادسازی ۱۴ هزار مترمربع از اراضی دولتی در شهرستان پردیس

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس گفت: با اجرای یک حکم ۱۴ هزار مترمربع اراضی دولتی با ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال از ید متصرفان خارج شد.

صاحب‌خبر -

ایمان زهره وند رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس، در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای این حکم آادسازی اراضی دولتی، اظهار کرد: با اجرای دستور علیرضا آقاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ۱۴ هزار متر از اراضی دولتی در لوران بومهن از ید متصرفات خارج شد.

وی گفت: این اراضی در پلاک ۲۰۴ لوران از سال‌های گذشته به تصرف افراد سودجو درآمده بود که با شکایت و پیگیری اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس خلع ید و به مالکیت دولت درآمد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس ادامه داد: با حضور دستگاه‌های اجرایی، نماینده دادستان و نیروی انتظامی، بناهای غیرمجاز احداثی در این اراضی نیز تخریب و به وضعیت اولیه بازگردانده شد.

زهره وند با بیان اینکه ارزش این اراضی حدود ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد شده، تأکید کرد: از همکاری دادستان شهرستان پردیس در پیگیری و برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی اراضی دولتی در منطقه تقدیر می‌کنیم زیرا با این احکام اراضی ملی از دست متصرفان خارج می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س