شناسهٔ خبر: 43586254 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

طرح تعویض قلیان با لوازم ورزشی و برنامه تغذیه و تمرین ورزشی

زهره گودرزی

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی بروجرد گفت: طرح تعویض قلیان با لوازم ورزشی و برنامه تغذیه و تمرین ورزشی در شهرستان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

مهدی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش در بین جوانان و خانواده‌ها و مضراتی که قلیان برای جامعه دارد طرح تعویض قلیان با وسایل ورزشی و ارائه برنامه غذایی و برنامه تمرینی رایگان توسط متخصصین و کارشناسان ورزشی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به افزایش مصرف دخانیات و قلیان در سنین جوانی و نوجوانی اضافه کرد: مصرف قلیان دروازه ورود به اعتیاد و استعمال انواع مواد مخدر است که گرایش به ورزش و تداوم آن در زندگی موجب دوری از مواد مخدر و ایجاد نشاط و شادابی و سلامت اجتماعی در افراد خواهد شد.

 گودرزی با اشاره به جزئیات اجرای این طرح، افزود: در راستای آگاه‌سازی بیش‌از پیش نسبت به خطرات و مضرات دخانیات و حضور جوانان و نوجوانان در مکان‌هایی چون قهوه‌خانه و قلیان‌سراها، این طرح توسط هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان اجرا خواهد شد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی بروجرد خاطرنشان کرد: شهروندان بروجردی می‌توانند از روز یکشنبه ۱۱ آبان به مدت ۱۵ روز در روزهای یک‌شنبه و پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۵ الی ۱۸ با تحویل قلیان‌های خود در دفتر هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان بروجرد به آدرس میدان نواب، مجموعه ورزشی ولایت، لوازم ورزشی، برنامه تمرینی و برنامه غذایی هدیه بگیرند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره +۹۸۹۰۲۲۶۵۰۸۰۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام