شناسهٔ خبر: 42671925 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز فعالیت ۳۳ پایگاه جشن عاطفه‌ها در آستارا

آستارا - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا گفت: سه پایگاه ثابت و ۳۰ پایگاه سیار جشن عاطفه‌ها، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار این شهرستان را برای اهدا به دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

بهرام تسلی نیا روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه های ثابت در رو بروی فرمانداری، آرامستان و کمیته امداد از روز گذشته مستقر شده اند و فردا یک پایگاه در رو بروی مصلی نماز جمعه دایر خواهد شد و جمع آوری کمک ها یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در هفته اول مهرماه با همکاری اداره آموزش و پرورش، پنج هزار پاکت در مدارس توزیع می شود تا دانش آموزان در این کار خداپسندانه مشارکت کنند و وجوه جمع آوری شده از هر مدرسه، بین دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه تقسیم خواهد شد. 

وی اظهار کرد: دانش آموزان محروم زیادی نیازمند کمک های خیران هستند و جشن عاطفه ها بهانه ای برای تقسیم شادی هاست و حس انسان دوستی دانش آموزان را تقویت می کند.

مدیر کمیته امداد امام آستارا افزود: مردم این شهرستان در سال گذشته در ۲ مرحله جشن عاطفه ها به صورت نقدی و غیرنقدی حدود یک میلیارد ریال کمک کرده بودند. 

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و چهار هزار و ۷۰۰ نفر در قالب ۲ هزار و ۶۰۱ خانوار آن، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.