شناسهٔ خبر: 37657997 - سرویس علمی-فناوری
منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۷ دی ماه آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی است

تهران- ایرنا- دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امروز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸، آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون EPT زبان انگلیسی (English Language Proficiency Test ) است.

صاحب‌خبر -

پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اعلام کرد که ثبت‌نام در آزمون EPT (آزمون سنجش و ارزیابی سطح زبان عمومی داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی) نوبت بهمن ماه ۱۳۹۸ که از روز شنبه ۲۱ دی ماه آغاز شده است، ساعت ۲۴ امروز جمعه ۲۷ دی‌ماه ۹۸ خاتمه می‌یابد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: متقاضیان شرکت در این آزمون باید در مهلت باقیمانده با مراجعه به سامانه آزمون EPT به نشانی english.iau.ac.ir/ept با پرداخت ۸۰ هزار تومان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دانشگاه آزاد تاکید کرد داوطلبانی که برای این دوره از آزمون ثبت‌نام می‌کنند، لازم است از تاریخ ۸ تا ۱۱ بهمن ماه ۹۸ کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.

این دانشگاه شرایط شرکت در آزمون را نیز برشمرد و افزود: دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در آزمون هستند و این آزمون روز جمعه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ همزمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمان، همدان، کرج، ساری و رشت برگزار خواهد شد.