شناسهٔ خبر: 35296227 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حضور بانوان در همایش رهروان زینبی تیری بر قلب دشمنان است

زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور بانوان در همایش رهروان زینبی تیری بر قلب دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی ناصر شامگاه پنجشنبه در همایش رهروان زینبی در محل زینبیه اعظم زنجان، با بیان اینکه هزار و ۴۰۰ سال قبل در کربلا اتفاقی افتاد و این حرکت حضرت امام حسین (ع) پیام‌هایی را به دنبال داشت، افزود: این حرکت برای تمام نسل ها پیام داشت و مختص زمان و مکان خاصی نیست و باید پیام مهم امر به معروف و نهی از منکر و اقامه به وقت نماز توجه شود. 

وی با بیان اینکه پیام رسان واقعه عاشورا حضرت زینب (س)  بود، اظهار کرد: در این میان باید بانوان این بانوی بزگوار را الگوی زندگی خود قرار دهند، چرا که حضرت زینب (س) راه سعادت را نشان داده است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور بانوان در مراسم همایش رهروان زینبی تیری بر قلب دشمنان است، گفت:  دشمن می خواهد بانوان را از اهل بیت (ع) جدا کند. 

ناصر تاکید کرد: اگر ما قطره ای از مصیبت های حضرت زینب (س) را داشته باشیم قالب تهی می کنیم و این بانوی بزرگ همچون کوهی در مقابل یزیدیان و مصیبت وارده ایستاد و در این میان روضه اهل بیت (ع) معرفت و درسی برای همه و به خصوص بانوان باید باشد. 

وی گفت: اگر در روضه اهل بیت (ع) معرفت و درس و جریان سازی نباشد باید به فکر خودمان باشیم که مشکل کجا است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: بانوان و دختران باید سیره زندگی و صبر و حیای حضرت زینب (س) را در زندگی خود پیاده کنند و راه ایشان را ادامه بدهند. 

ناصر با بیان اینکه حرکت حضرت زینب (س) هدفمند بود، گفت: باید گریه کردن برای اهل بیت (ع) هدفمند باشد چرا که حرکت هدفمند، ولایت پذیری و ولایت مداری حضرت زینب (س) را نشان می دهد و بانوان هم باید ولایت پذیر باشند. 

کربلا درس ولایت پذیری است 

وی بر تقویت ایمان بانوان و دختران تاکید کرد و گفت: بانوان باید با عفت و حیای خود ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) باشند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بر تقویت سلاح حجاب و حجاب بانوان تاکید کرد و گفت: اگر ایمان بانوان قوی تر باشد به حتم راه و مسیر حق را خواهند رفت. 

ناصر با بیان اینکه کربلا درس ولایت پذیری است، یادآور شد: اگر راه امام حسین (ع) را ادامه بدهیم به خطا نمی رویم و از هنرپیشه‌ها الگوبرداری نمی شود و اهل بیت (ع) بهترین الگو برای همه به خصوص دختران و بانوان است.