شناسهٔ خبر: 34917083 - سرویس اقتصادی
منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: ۷۴ طرح سرخه هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

سمنان- ایرنا- فرماندار سرخه گفت: ۷۴ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با یک هزار و ۹۱ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال هزینه در هفته دولت افتتاح، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد مویدی زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: از مجموع ۷۴ طرح آماده بهره برداری، کلنگ‌زنی و سرمایه‌گذاری در هفته دولت در سرخه، ۶۰ طرح مربوط به بخش عمرانی است که۳۱۷ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال برای بهره برداری از  این۶۰ طرح عمرانی در شهرستان سرخه هزینه شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع طرح‌های آماده افتتاح، کلنگ‌زنی و سرمایه‌گذاری در هفته دولت، ۲ طرح مربوط به بخش اقتصادی است که برای بهره‌برداری از این ۲ طرح ۶۹ میلیارد ریال اعتبار صرف و منجر به اشتغال برای ۳۰ نفر شده است.

مویدی زاده افزود: در هفته دولت امسال در سرخه، ۱۰ طرح از مجموع ۷۴ طرح با اعتبار ۵۷۵ میلیارد و ۱۶۱ ملیون ریال کلنگ‌زنی و ۲ طرح با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشترین اعتبار صرف شده برای افتتاح طرح‌های عمرانی در هفته دولت در شهرستان سرخه، مربوط به حمل و نقل جادهای با صرف اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال است.

فرماندار سرخه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مانند شرکت توزیع برق سه طرح و شرکت آب و فاضلاب شهری پنج طرح برای افتتاح در هفته دولت در شهرستان سرخه آماده کرده اند.

شهرستان ۱۵ هزار نفری سرخه در ۱۷۰ کیلومتری شرق تهران و ۲۰ کیلومتری غرب شهرستان سمنان قرار دارد.

۸۳۴ طرح در هفته دولت ۹۸ در استان سمنان بهره برداری و کلنگ‌زنی می شود.

دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.

۷۳۴۲/۶۱۰۳