شناسهٔ خبر: 33443049 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

شهردار گرگان:

توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت های شهرداری گرگان است

گرگان - شهردار گرگان گفت: توسعه ورزرش همگانی یکی از اولویت های شهرداری گرگان است و جام رمضان فرصت مناسبی در این بخش بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا دادبود شامگاه چهارشنبه در آئین اختتامیه مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان در گرگان، اظهار کرد: مجموعه شهرداری گرگان همواره به فکر توسعه ورزش بوده و این حوزه از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است.

وی افزود: در حوزه زیرساخت های ورزشی شهر برنامه های زیادی داشته ایم و در توسعه ورزش همگانی که موجب افزایش روحیه اجتماعی می شود تلاش کرده ایم.

وی تصریح کرد: ما به تمام برنامه هایی که موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود اهمیت می دهیم و برنامه های ورزشی یکی از آنهاست که می توان به برگزاری مسابقات جام رمضان در گرگان اشاره کرد.

شهردار گرگان با بیان اینکه ۲۰ پروژه بزرگ با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی در گرگان اجرا خواهد شد، گفت: عملیات اجرایی شهر بازی به زودی در گرگان اجرا خواهد شد که امیدواریم تا پایان مرداد ماه کلنگ آن به زمین زده شود.

دادبود افزود: طی امسال و سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل انجام شده و راه اندازی خطوط بی آر تی یکی از برنامه های شهرداری گرگان است.

وی ادامه داد: کریدور جدید حمل و نقلی در شمال شهر گرگان ایجاد خواهد شد تا اتفاق بزرگی در حوزه حمل و نقل این شهر رخ دهد.

وی در پایان گفت: پروژه هایی مانند آبشار ناهار خوران، آب نمای پارک شهر و ایستگاه دوچرخه النگدره را برای ایجاد شور و نشاط مردم شهر گرگان راه اندازی کردیم.