شناسهٔ خبر: 33046074 - سرویس سیاسی
منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

دیدارمسئولین روابط عمومی ادارات اجرایی استان با قاسمی دشتکی استاندار ایلام

دشتکی ؛ روابط عمومی باید نزدیک ترین افراد به مدیر دستگاه باشد و خبرها باید از طریق بالاترین مقام دستگاه و یا روابط عمومی اعلام شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست با روسای روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها به مناسبت هفته ی روابط عمومی گفت:
روابط عمومی باید نزدیک ترین افراد به مدیر دستگاه باشد و خبرها باید از طریق بالاترین مقام دستگاه و یا روابط عمومی اعلام شود.
تمام دستگاه ها بخصوص مدیران باید توجه خاصی به خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشد و بصورت منظم به دیدار خانواده های معزز بروند تا با سرعت بیشتری به خواسته های ایشان رسیدگی شود چرا که همه چیز خود را در راه استقلال مملکت دادند و تکریم و سرکشی به آنان باعث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده خواهد شد.
روابط عمومی ها معین دولت و مردم هستند. این نمایندگی بسیار مهم است که هم مردم و هم نظام به شما اعتماد داشته باشند، روابط عمومی باید حتما نفر اول مرتبط با مدیر باشد. سخنان دستگاه باید منسجم شود تا از پراکندگی و اختلاف نظرها پیشگیری شود و این کار از طریق روابط عمومی عملی است روابط عمومی باید از حوزه های مختلف دستگاه اطلاع داشته باشند
باید با مردم صادق باشیم حافظان نظام بعد از خدا مردم هستند و فلسفه وجودی من و شما خدمت به مردم است، اطلاعاتی که به مردم می دهیم باید به دور از غلو درست و صحیح باشد؛ صداقت و امانت باید حفظ شود.
روابط عمومی ها باید در مقابل رسانه ها پاسخگو باشند در ارتباط دوسویه با هم باشیم.
مباحثی که در سال جاری در پیش رو داریم
سفر رییس جمهور است که پروژه های فراوان را در دستور کار داریم
انتخابات که باید بی طرفی خود را در گفتار و عمل نشان دهیم
اربعین ظرفیت بزرگ و نقطه ی عطفی است برای استان که به واسطه آن باید زیر ساخت هایمان در استان را بهتر و بهتر کنیم.
یادواره ی شهدا با تمرکز بر شهدای استان نیمه ی خرداد را در پیش داریم که علاوه بر اینکه سالگرد امام راحل است نقطه ی عطفی در انقلاب ایران اسلامی است