شناسهٔ خبر: 32977077 - سرویس سیاسی
منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر مسابقات سازمان تربیت بدنی کل ارتش خبر داد:

برگزاری مسابقه انتخابیه اردوهای آمادگی مسابقات سیزم پس از ماه رمضان

سرهنگ امید گفت: مسابقه انتخابیه اردوهای آمادگی مسابقات ورزشی ارتش های جهان (سیزم) بعد از ماه رمضان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ «شهرام امید» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد مسابقات ورزشی ارتش های جهان گفت: برای مسابقات ورزشی ارتش ها جهان جلساتی در نیروی انتظامی برگزار شد و اردوی آمادگی رشته های چتر بازی، دو میدانی، کشتی برگزار شد.

 

مدیر مسابقات سازمان تربیت بدنی کل ارتش افزود: مسابقات ورزشی ارتش های جهان سیزم در 14 رشته برگزار می شود که میزبانی اردوهای 5 رشته بر عهده ارتش است این رشته ها عبارتند از چتر بازی، قریق نجات، دوچرخه سواری، والیبال و تیرو کمان.

 

سرهنگ امید اظهار کرد: برای مسابقات شنا و نجات قریق در مجموعه 28 نفر در اردوی آمادگی حضور دارند.

 

وی گفت: اردوهای آمادگی مسابقات ورزشی سیزم (ارتش های جهان) از اواسط اردیبهشت ماه شروع شد و تا 22 خرداد ادامه دارد و در پایان نفرات برتر به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می شوند.

 

مدیر مسابقات سازمان تربیت بدنی کل ارتش خاطر نشان کرد: زمان برگزاری مسابقه انتخابیه اردوهای آمادگی مسابقات ورزشی ارتش های جهان (سیزم) بعد از ماه رمضان است و نتایج این مسابقات در آینده اعلام می شود.

 

سرهنگ امید اظهار کرد: مسابقات ورزشی ارتش های جهان هر 4 سال یک بار در 29 رشته ورزشی برگزار می شود که جمهوری اسلامی ایران با توجه به کاربردی بودن رشته های ورزشی در 14 رشته حضور دارد که عبارتند از دو میدانی، دو مارتن، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تکواندو، جودو، سه گانه، پنج گانه نظامی، والیبال، شنا، غریق نجات، تیر اندازی و تیر و کمان است.

 

وی یادآور شد: در دوره قبل مسابقات ورزشی ارتش های جهان (سیزم) تیم ایران رتبه 15 را کسب کرد که امیدواریم در این دوره از مسابقات رتبه بالاتری را کسب کنیم.    

 

گفتنی است مسابقات ورزشی ارتش های جهان سیزم امسال به میزبانی کشور چین در مهرماه برگزار می شود./