شناسهٔ خبر: 32348418 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دادگستری پیشوا تاکید کرد؛

لزوم نقدپذیری مسئولان در پیشوا

پیشوا- رییس دادگستری پیشوا با تاکید بر لزوم نقدپذیری مسئولان در پیشوا گفت: مدیران ترسو باید اخراج شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله شمس ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسالامی، فرماندار و امام جمعه و سایر مسئولین شهرستانی در فرمانداری پیشوا برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: مسئولان پیشوا باید نقد پذیر باشند و باید مدیران پلشت و ترسو را اخراج کنیم.

شمس در ادامه بحث عقب افتادگی شهرستان اشاره کرد و افزود: این موضوع را از نماینده مجلس خواستاریم که پیگیری کنند و مسئولان نقد پذیر باشند و نقدها را به گوش بگیرند و به آن عمل کنند.

وی به بحث ساخت شهرک‌ها و کم و کاستی‌های آن نیز اشاره کرد و گفت: باید این معضلات و کاستی را جدی بگیریم و باید بپذیریم که مهاجر پذیر بودن شهرستان پیشوا در حال اسیب زدن به منطقه است.

رئیس دادگستری پیشوا با بیان اینکه برخی مسئولان فقط به فکر تبلیغ خود هستند نیز اظهار داشت: مسئولان فقط دنبال فضای مجازی نباشند و فقط عکس بگیرند و بگویند ما در حال خدمت هستیم چرا که مدیر باید پشت میز کارش بنشیند و نه فقط اکتفا کند به میز خدمت صوری و اگر مسئولین به دنبال خدمت به مردم باشند مشاهده می‌کنیم که بسیاری از معضلات مرتفع خواهند شد.

شمس بیان داشت: باید ز برگزاری جلسات متعدد و بی ثمر جلوگیری کنیم چرا که جلسات بی ثمر زیاد برگزار می‌شود و باید در میان مردم حضور داشته باشیم تا به خوبی درک کنیم مردم چه دغدغه‌هایی دارند و در خدمت مردم باشیم.