شناسهٔ خبر: 32346886 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

ریوالدو: شادی پس از گل کوتینیو مقابل طرفداران بارسلونا جالب نبود؛ او باید فصلی 25 گل به ثمر برساند

ریوالدو انتظار دارد کوتینیو ارزش خودش را در مستطیل سبز ثابت کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- به اعتقاد ریوالدو، فیلیپه کوتینیو پس از گلزنی در جریان دیدار بارسلونا مقابل منچستریونایتد نباید آن گونه با طرفداران تیم خودی رفتار می‌کرد.

به گزارش سایت گل، ستاره برزیلی بلوگرانا در واکنش به انتقادات، پس از گلزنی رو به طرفداران خودی ایستاد و انگشتانش را در گوش‌هایش فرو کرد و چشمانش را بست. ریوالدو که خود طی سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ در بارسلونا حضور داشت، با شادی پس از گل هموطنش موافق نیست.

حرکت جالبی نبود. گلی عالی به ثمر رساند ولی انجام چنین حرکتی در قبال طرفداران (خودی) هرگز صورت خوشی ندارد. انتقادات طرفداران از او به این خاطر بود که می‌دانستند می‌تواند بهتر کار کند. نمی‌دانم در طول هفته چه اتفاقاتی برایش افتاد، در روزنامه‌ها چه خواند و یا در تلویزیون چه دید اما بازیکن باید به تلاشش ادامه بدهد، به فکر بازی بعدی باشد و گلزنی کند. اگر گلزنی کند، همه چیز تغییر خواهد کرد و او بازیکنی در خدمت باشگاه خواهد بود. 

وی ادامه داد: 

اگر من جای او بودم می‌ماندم. او بازیکن بزرگی است که نمی‌تواند به خاطر خوب پیش نرفتن اوضاع، بدون موفقیت از بارسلونا جدا شود. بازی کردن در بارسلونا خیلی ارزشمند است. آن‌ها در لیگ قهرمانان حضور دارند و همه در مورد این تیم صحبت می‌کنند. نمی‌توانید باشگاه دیگری مثل بارسلونا در دنیا پیدا کنید.  

ریوالدو مطمئن است که کوتینیو می‌تواند با ارتقا دادن سطح خویش، در میان طرفداران بارسا محبوب شود.

خرید بسیار گرانی بود. بارسلونا هزینه زیادی برای او انجام داد و کوتینیو هنوز به نمادی برای طرفداران تبدیل نشده است. او برای تفاوت‌ساز بودن باید شخصیت بیشتری از خود نشان دهد. در روزی که مسی و سوارز گلزنی نکنند، او باید گلزنی کند. او باید فصلی ۲۵ گل به ثمر برساند و در بازی‌های مهم هم گلزنی کند.