شناسهٔ خبر: 32346880 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

جهاد همبستگی، طرحی برای مشارکت عمومی در رفع مشکلات سیل‌زدگان است

فرماندار بیجار به طرح جهاد همبستگی ملی اشاره کرد و گفت: طرح جهاد همبستگی ملی، طرحی برای مشارکت عمومی در زمینه رفع مشکلات سیل‌زدگان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، علی‌اکبر ورمقانی عصر امروز در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش بیجار در سال جاری که در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه تلاش در راستای تربیت نیروی انسانی متبحر و توانمند از وظایف آموزش و پرورش است، عنوان کرد: توسعه نیروی انسانی خلاق و توانمند و متفکر بر هر توسعه‌ای اولویت دارد.

وی افزود: در هر کشوری اگر توسعه نیروی انسانی به معنای واقعی صورت گیرد مابقی توسعه‌ها در تمامی زمینه‌ها قابل حصول است.

ورمقانی ضمن تقدیر از تلاش معلمان و فرهنگیان عنوان کرد: با تمامی کمبودها و کاستی‌ها معلمان در حال انجام کار ارزشمند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به نحو مطلوب هستند.

وی در ادامه این جلسه با اشاره به سفر استاندار در 8 فروردین ماه سال جاری به بیجار و بازدید از مرکز بهداشت و بیمارستان امام حسین (ع)، از بهره‌برداری دستگاه پیشرفته و تمام دیجیتال ماموگرافی برای اولین بار در بیمارستان امام حسین (ع) بیجار خبر داد و گفت: با توجه به نبود این دو دستگاه مهم در بیمارستان بیجار و مراجعه بیماران به شهرهای مجارو با حمایت استاندار این دو دستگاه خریداری و نصب شد.

به گفته فرماندار بیجار، دستگاه ماموگرافی دیجیتال با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال تهیه و برای استفاده مردم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ورمقانی اظهار کرد: بیمارستان امام حسین بیجار فاقد دستگاه اندوسکوپی است که قول مساعد تجهیز این بیمارستان به دستگاه اندوسکوپی نیز از دانشگاه علوم پزشکی استان گرفته شده است.

فرماندار بیجار در ادامه این جلسه بیان کرد: طی سفر استاندار به بیجار این اختیار به آموزش و پرورش داده شد که املاک مازاد بر نیاز آموزش و پرورش بیجار شناسایی و مجوز فورش داده شده و صد در صد مبلغ آن در شهرستان هزینه می‌شود.

ورمقانی در ادامه به سیل اخیر اشاره و بیان کرد: سیل اخیر خسارات بسیاری را در پی داشت اما به رخ کشیدن انسجام ملی به معاندان و نشان دادن اتحاد و وحدت کلمه به آنان از آلام و درد این سیل هم برای سیل زدکان هم ملت ایران اندکی کاسته شد.

فرماندار بیجار به طرح جهاد همبستگی ملی اشاره و بیان کرد: طرح جهاد همبستگی ملی، طرحی برای مشارکت عمومی برای رفع مشکلات سیل‌زدگان است.

ورمقانی بیان کرد: حضور آگاهانه مردم در تمامی عرصه‌ها همواره رمز پیروزی انقلاب و نظام بوده است و این انسجام سال‌های متمادی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/75/2330