شناسهٔ خبر: 32346052 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید مسئولان از ستاد مردمی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی از ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: مسئولان دولتی، نیرو‌های مسلح، طلاب و روحانیون و نیرو‌های مردمی در حادثه اخیر نمایش بی‌نظیری از کمک‌رسانی و همدلی را نمایش دادند و این ایثار آن‌ها باید در تاریخ خوزستان به ثبت برسد.

  وی افزود: در پی این سیلاب اخیر زمین‌های زراعی زیادی به دریا تبدیل شد و منازل فراوانی دچار آبگرفتگی شدند؛ به صورتی که رفت و آمد در مناطق سیل‌زده توسط قایق صورت می‌گیرد.

 اراکی ادامه داد: جوانان در این مناطق سیل‌زده بدن‌های خود را سپر سیل‌بند‌ها قرار دادند و به صورت شبانه‌روزی مراقب بودند و با اقدامات خود شهر‌های بزرگی را از غرق شدن نجات دادند و حضور اقشار مختلف مردمی و جهادی در مناطق سیل‌زده و امدادرسانی آن‌ها حاصل تربیت انقلاب اسلامی است و جهان باید به چشم خود ببیند که این انقلاب چه جامعه ارزش‌مدار و فداکاری را تربیت کرده است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی  تصریح کرد: ما نیز در این بحران اخیر بنا بر وظیفه با حدود ۴۰۰ طلبه حوزه امام (ره) به سرعت در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردیم تا در خدمت به مردم شریک شویم و به یاری مردم سیل‌زده خوزستان بشتاییم.

انتهای پیام/م