شناسهٔ خبر: 32299795 - سرویس اجتماعی
منبع: آنا | لینک خبر

قائمی خبر داد:

بررسی ابعاد حادثه سیل توسط تیم پژوهشی دانشگاه آزاد همدان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: تیمی متشکل از اساتید هیئت علمی برای بررسی علمی حادثه به مناطق سیل‌زده اعزام شدند تا آن را در ابعاد علمی پژوهش کنند.

صاحب‌خبر -

مرتضی قائمی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره اقدامات دانشگاه آزاد استان همدان به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: تمامی کارکنان و هیئت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این استان یک روز حقوق خود را برای کمک نقدی به سیل زدگان اختصاص دادند.

وی افزود: اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان به صورت شیفتی و در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به سیل‌زدگان اعزام شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: یک وسیله نقلیه به همراه راننده برای کمک به سیل‌زدگان اعزام و به‌زودی دومین وسیله نقلیه که تراکتور است را برای کمک ارسال می‌کنیم.

وی عنوان کرد: کمک‌های غیرنقدی به همراه یک دستگاه نیسان بطری آب به مناطق سیل زده ارسال شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: تیمی متشکل از اساتید هیئت علمی برای بررسی علمی حادثه به مناطق سیل‌زده اعزام شدند که آن را در ابعاد علمی پژوهش کنند.

وی با بیان اینکه این واحد دانشگاهی آمادگی هرگونه همکاری برای کمک به مناطق سیل‌زده دارد، اضافه کرد: هر کاری از دست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بربیاید آمادگی هرگونه کمک در زمینه نیروی انسانی و کاری دارد.

انتهای پیام/4046/ن