شناسهٔ خبر: 32299731 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

بارتومئو: دمبله در مقایسه با نیمار بازیکن بسیار بهتری است؛ کوتینیو با بارسلونا ادامه خواهد داد؛ سبک بازی ده لیخت مناسب بارسلونا است

بارتومئو توضیحات مهمی در مورد تحولات آتی بارسلونا مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جوزپ ماریا بارتومئو اعلام کرد از اینکه درآمد حاصل از فروش نیمار را صرف خرید کوتینیو و عثمان دمبله کرده، راضی است و گفت در حال حاضر دمبله بازیکن بهتری نسبت به نیمار است.

بارتومئو در مصاحبه ای با  TVE گفت:

قبلا توضیح داده بودم با خرید کوتینیو و دمبله که از پول فروش نیمار عملی شد، به دنبال یک پروژه بودیم. در حال حاضر سطح دمبله از نیمار بالاتر است؛ او در مقایسه با نیمار بازیکن بسیار بهتری است و خود را با شرایط تیم تطبیق داده است. کوتینیو نیز بازیکن فوق العاده ای محسوب می شود و در ادامه بهتر و بهتر هم خواهد شد. بازی کردن در بارسلونا آسان نیست. او شش ماه فصل گذشته و کل این فصل را با ما بوده است. کوتینیو اعتماد مربی را حس می کند؛ او بازیکنی در کلاس جهانی است و انتظارات زیادی از وی داریم. کوتینیو با بارسلونا ادامه خواهد داد. او بازیکنی است که تفاوت را رقم می زند و بارسلونا به این بازیکنان متفاوت نیاز دارد.

خرید دی یونگ، چیزی بود که می خواستیم در تابستان و پس از پایان فصل، عملی شود اما فشار زیادی وجود داشت چراکه تیم های فراوانی به دنبال او بودند. روابط ما با آژاکس بسیار خوب است اما در مورد ده لیخت نمی دانم چه خواهد شد. به نظر می رسد ده لیخت در بازار خواهد بود؛ باید با مربیان صحبت کنیم تا ببینیم برای جذب او وارد عمل بشویم یا خیر. سبک بازی ده لیخت مناسب سبک بازی ماست و واقعا به آن (سبک) علاقه دارم. آژاکس باشگاهی است که برای فروش، بازیکنان را پرورش می دهد اما تایید می کنم مذاکراتی در مورد ده لیخت با آنها نداشته ایم.

گریزمان؟ گزینه انتقال گریزمان روی میز ما نیست. تقابل احتمالی با یوونتوسِ رونالدو یا سیتیِ گواردیولا در فینال لیگ قهرمانان اروپا؟ بارسلونا از هیچ کسی نمی ترسد. تا موقعی که از مرحله یک چهارم نهایی عبور نکرده باشیم، نمی توانیم به این چیزها فکر کنیم.

راکیتیچ؟ ایوان معنی زیادی برای ما دارد و قبلا به او گفته ایم که قراردادش را بهتر خواهیم کرد (تمدید خواهیم کرد.) فعلا باید این کار را به دلایل اقتصادی به تعویق بیندازیم.