شناسهٔ خبر: 32299131 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

لگانس 1-1 رئال مادرید؛ روزهایی که دیر و سخت می‌گذرد

رئال مادرید نسبت به حریف مالکیت بیشتری داشت اما در خلق موقعیت خوب عمل نکرد و در مجموع بازی جذابی شاهد نبودیم.

صاحب‌خبر -

طرفداری - از هفته سی و دوم رقابت های لالیگای اسپانیا، از ساعت 23:30 رئال مادرید میهمان لگانس بود.

جزئیات بازی

آمار بازی و ترکیب ابتدایی

آمار اختصاصی طرفداری و جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

مروری بر بازی

رئال مادرید مالکیت بیشتر زمان بازی را در اختیار داشت اما حملات لگانس هم خطرناک بود. در دقیقه 8، در اولین خطر جدی، ضربه پای چپ آسنسیو از درون محوطه جریمه به خوبی توسط دروازه بان مهار شد. در دقیقه 14، لگانس موفق شد روی یک ضربه آزاد خطر جدی ایجاد کند اما ضربه سر بریتویت از فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در این دقایق، بازی جذاب دنبال می شد. پس از آنکه ضربه خطرناک مودریچ در دقیقه 16 از کنار دروازه به بیرون رفت، در دقیقه 18، ضربه سر خاویر اراسو خطرناک بود و با اختلاف کمی از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت. پس از آن، بازی تا دقایق پایانی نیمه اول آرام دنبال می شد. رئال مادرید مالک توپ بود اما خطری روی دروازه ها ایجاد نشد. ضربات ایسکو و آسنسیو در دقایق 41 و 42 برای رئال مادرید بی دقت و بی ثمر بود اما در آخرین دقیقه نیمه اول، لگانس با یک گل رئال مادرید را مجازات کرد. در آشفتگی خط دفاعی رئال مادرید، بریتویت در محوطه جریمه پاس رو به عقبی را برای جاناتان سیوا مهیا کرد و او از پشت محوطه جریمه با یک ضربه پای چپ دقیق دروازه را باز کرد.

ایسکو

رئال مادرید در نیمه دوم، در اولین خطر جدی اش به گل تساوی رسید. در دقیقه 51، با پاس عمقی مودریچ، بنزما در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد. ضربه اول او توسط دروازه بان برگشت داده شد و او خودش در ریباند موفق شد با یک ضربه پای راست دروازه را باز کند. در دقیقه 60، با پاس مودریچ، شوت پای راست ایسکو از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه لگانس به بیرون رفت. میزبان عقب کشیده بود و رئال مادرید بیش از 70 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت. در دقیقه 63 روی یک ضد حمله، ضربه سر سیلوا زاویه مناسب را نداشت و در مرکز دروازه، در اختیار ناواس قرار گرفت. در دقیقه 68، آسنسیو صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه پای چپ او از درون محوطه جریمه به خوبی توسط دروازه بان مهار شد. در دقیقه 74، با پاس عمقی بنزما، آسنسیو در زاویه بسته صاحب موقعیت شد اما ضربه پای راست او به خوبی توسط دروازه بان مهار شد. دقایق پایانی بازی بدون خطر جدی روی دروازه ها دنبال شد و یک تساوی دیگر حاصل کار شاگردان زیدان در ورزشگاه لگانس بود.

شرح گل ها

دقیقه 45، جاناتان سیلوا برای لگانس: در آشفتگی خط دفاعی رئال مادرید، بریتویت در محوطه جریمه پاس رو به عقبی را برای جاناتان سیوا مهیا کرد و او از پشت محوطه جریمه با یک ضربه پای چپ دقیق دروازه را باز کرد.

دقیقه 51، کریم بنزما برای رئال مادرید: با پاس عمقی مودریچ، بنزما در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد. ضربه اول او توسط دروازه بان برگشت داده شد و او خودش در ریباند موفق شد با یک ضربه پای راست دروازه را باز کند.

ویدئوی خلاصه بازی