شناسهٔ خبر: 31813077 - سرویس استانی
منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

شهرستان جاسک آماده میزبانی از میهمانان نوروزی است

صاحب‌خبر -


جاسک- خبرنگار کیهان:
شهرستان جاسک با ظرفیت‌های غنی که در حوزه گردشگری دارد آغوش خودرا برای میزبانی از میهمانان و گردشگران نوروزی گشوده و مهیای پذیرایی از مردم کشورمان است.
هرسال در ایام تعطیلات نوروزی شهرستان جاسک مقصد مسافران زیادی از شهرهای کشور است و با وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان بر تعداد کسانی که جاسک را به مقصد سفر خود قرار می‌دهند افزوده است. از جاذبه‌های گردشگری جاسک می‌توان غارسادرمن- تلگراف خانه جاسک- برج سیاه سفید- آب گرم پوراف جاسک- رودخانه جگین، سدیچ، گابریگ، قبرستان تاریخی گابریک- نخلستان بندبست گابریک- دره ستارگان پیوشک- ساحل ونک- خور کرتی- گل افشان توجک- جزیره کوه بونجی- کوه مبارک- قلعه شیرآهن- مجسمه سرولالو- ساحل بحل- ساحل یکبنی- ساحل زیبای جاسک برای قایق‌سواری نامبرد.
در این ایام اداره میراث فرهنگی جاسک بازارچه محلی برای میهمانان نوروزی و گردشگران غذهای محلی برای مسافران مهیا می‌کند.
تمامی مدارس و کمپ‌های نوروزی در جاسک برای پذیرایی از میهمانان و مسافران و گردشگران نوروزی در جاسک آماده و مهیاست، پیش‌بینی می‌شود امسال 32 هزار میهمانان نوروزی به جاسک سفر کنند. ستاد اسکان میهمانان نوروزی در جاسک اقدام به استقرار شبانه‌روزی خودروهای اورژانس و بسته‌های فرهنگی و نقشه‌های راهنمای شهرک و مکان‌های تاریخی گردشگری و مکان‌های اسکان کرده است.