شناسهٔ خبر: 31206608 - سرویس استانی
منبع: راه دانا | لینک خبر

شهردار شهرصالحیه:

شهربازی شهرصالحیه در ایام عید افتتاح می شود/ ساماندهی معابر شهری درحال انجام است

شهردار شهرصالحیه گفت: شهربازی شهرصالحیه به عنوان بزرگترین شهربازی شهرستان بهارستان در ایام عید نوروز سال آینده افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به احداث بزرگترین شهربازی شهرستان بهارستان، عنوان داشت: این شهربازی در جاده امامزاده باقر (ع) شهرصالحیه و مجاورت بوستان ۳ هکتاری ولایت همراه با جدیدترین تجهیزات استاندارد در ایام عید نوروز سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه باتاکید بر توجه ویژه به اقشار خاص جامعه در این مجموعه تفریحی، تصریح کرد: در مجموعه تفریحی و نشاط آور شهرصالحیه، گروه‌های مختلف از جمله دانش آموزان، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، خانواده معظم شهدا و جانبازان و همچنین حوزه‌های بسیج با ارائه معرفی نامه از شهرداری صالحیه، از تخفیف ویژه بهره‌مند می شوند.

قربانی در رابطه با لزوم اجرا و احداث چنین پروژه‌ای در شهرصالحیه، اظهار داشت: بدون تردید داشتن یک محیط شاد و سرگرم کننده از مطالبات به حق شهروندان می باشد و تحقق این مطالبه خدمتی دیگر از شورای اسلامی و شهرداری صالحیه در روزهای پایانی سال ۹۷ به شمار می رود.

وی همچنین به فعالیت‌های واحد عمران جهت بهسازی و ساماندهی آسفالت معابر و گذرهای سطح شهرصالحیه در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: در خیابان فرهنگسرای کوثر نیز عملیات ساماندهی در متراژ ۷۰۰ متر مربع تکمیل شد.

شهردار شهرصالحیه با بیان اهمیت اجرای طرح‌های عمرانی و آسفالت در سطح شهر، تبیین کرد: این اقدام با هدف بهبود کیفیت عبور و مرور در معابر شهر امری لازم و بسیار ضروری است، چراکه رفع موانع و سهولت تردد در معابر از اولویت‌های شهرداری صالحیه می باشد.

وی درپایان باتوجه به هموارسازی و تسهیل در امر توسعه عمرانی با رویکرد بهبود سیما و منظر شهر، افزود: افزایش ایمنی رانندگان و سهولت در تردد خودروها و شهروندان از اهداف اساسی ساماندهی معابر شهر به حساب می آید.

انتهای پیام/