شناسهٔ خبر: 31171577 - سرویس اقتصادی
منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار:

روند تامین گوشت مورد نیاز مردم در آذربایجان غربی بهبود می یابد

ارومیه – ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: روند تامین گوشت قرمز و سفید مورد نیاز مردم استان بهبود می یابد که در این راستا برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا حسینی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: در این راستا برای تامین گوشت قرمز و افزایش میزان عرضه گوشت در استان تمهیداتی اندیشیده است.
وی اضافه کرد: واردات لاشه گوسفند، افزایش سهمیه استان در گوشت منجمد توزیعی و برنامه ریزی برای توزیع بهتر در سطح شهر ارومیه و دیگر شهرهای پرجمعیت استان از جمله مهمترین برنامه ها به شمار می رود.
وی بیان کرد: در یک هفته آینده 30 تن گوشت قرمز منجمد در آذربایجان غربی توزیع می شود که بخشی از آن در ارومیه و بخشی دیگر در بین شهروندان چند شهر پرجمعیت استان خواهد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بازار گوشت طی هفته های آینده بهتر خواهد شد و مردم نگرانی خاصی در این خصوص نباید داشته باشند.
حسینی اظهار تاکید کرد: نهادهای مسوول کشوری و استانی در راستای بهبود بازار نوروزی در همه اقلام برنامه ریزی های لازم را داشته باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.
وی بیان کرد: به جز گوشت در دیگر اقلام توزیعی مشکل خاصی وجود ندارد و به موقع در بازار عرضه می شود.
به گزارش ایرنا، در این جلسه در راستای توزیع متناسب اقلام مورد نیاز مردم به ویژه گوشت قرمز و سفید و تامین نهاده های دامی و طیور بحث و تبادل نظر شد.
2093/3072