شناسهٔ خبر: 31171369 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

روزانه 4 هزار نفر از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در ارومیه بازدید کردند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در پارک جنگلی ارومیه بیش از چهار هزار نفر در روز بوده است، گفت: در طول این مدت هفت تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب، کانون مساجد، حوزه هنری و پنج برنامه جنبی دارای پیام شاد اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محسن شکرنیا ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب که در محل دائمی پارک جنگلی برگزار شد، اظهار کرد: مردم با حضور دشمن‌شکن خود برگ‌زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زده و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

وی افزود: امسال ۱۷ هزار برنامه‌ توسط ۲۲ کارگروه ستاد اجرائی و ۱۳ کارگروه تخصصی شورای سیاست‌گذاری استان با مدیریت موفقیت‌آمیز امام جمعه ارومیه اجرا شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تشکیل این نمایشگاه از برنامه‌ها پرزحمت بود، بیان کرد: از ۱۸ تا ۲۵ بهمن ماه نهادها نسبت به ارائه خدمات رایگان و ارزان اقدام کردند و ۱۱۰ غرفه پیش‌بینی شده بود و در این مدت ۲۴ نشست خبری توسط کارگروه اطلاع‌رسانی در راستای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد بازدیدکنندگان بیش از چهار هزار نفر در روز بوده است، بیان کرد: در طول این مدت هفت تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب، کانون مساجد، حوزه هنری و پنج برنامه جنبی دارای پیام شاد اجرا شد.

شکرنیا اظهار کرد: دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، استقلال کشور، آزادی ملت و حکومتی که بر آموزه‌های دینی مبتنی است بوده و باید برای سربلندی اسلام گام بزرگ برداریم.

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ن