شناسهٔ خبر: 26865864 - سرویس ورزشی
منبع: تسنیم | لینک خبر

گوران ماکسیموویچ: در تفنگ بادی مشکلی نداریم و سالن و مهمات خوبی داریم/ تکنیک بچه‌ها رو به رشد است

R7890/P1435/S3,33/CT11

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: در تفنگ بادی هیچ مشکلی نداریم و سالن و مهمات خوبی داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گوران ماکسیموویچ سرمربی تفنگ در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز، روز پایانی اردو است و 9 روز تمرینات فشرده خوبی داشتیم. در تفنگ بادی هیچ مشکلی نداریم و سالن و مهمات خوبی داریم.

 وی تاکید کرد: در این اردو دستگاه‌های الکترونیکی خوبی وجود داشت که از آنها استفاده کردیم. در تفنگ بادی از نظز نتیجه مشکلی نداریم ولی در ماده 50 متر با مشکل دست و پنجه می‌کنیم سالن مناسب است اما هوای گرم عملکرد بچه ها را تحت الشعاع قرار داده بود. مقدار فشنگ ما برای بادی مناسب نیست و بچه ها نیاز به فشنگ دارند تا در این شرایط تمرین کنند هم نتیجه و هم‌ تکنیک بچه‌ها رو به رشد است و در سطح خوبی هستند.

گوران در پاسخ به تسنیم درخصوص عملکرد ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی 2018 اندنزی گفت: بازی‌های آسیایی هم یک مسابقه مهم است اما در این بازی‌ها در بادی خانم‌ها و سه وضععیت زنان و مردان شانس خوبی داریم. در 50 متر آقایان نزدیک به فینال هستیم.در میکس شانس خوبی داریم و باید ببینیم به چه صورت پیش می‌رود. قرار است در رده‌های جوانان و بزرگسالان در مسابقات جهانی کره شرکت کنیم.

انتهای پیام/