شناسهٔ خبر: 26793768 - سرویس استانی
منبع: رسا | لینک خبر

رییس دانشگاه جامع امام حسین:

هدف دشمن تغییر اسلام انقلابی به اسلام مدنی است

حسنی آهنگر با بیان اینکه هدف دشمن تغییر اسلام انقلابی به اسلام مدنی است، گفت: در نخستین گام برای رسیدن به این هدف تلاش دارد که سه هزار پست اجرایی کشور به دست تحصیلکرده های موسسات خارج از کشور بیفتد تا بتواند در این مسیر به اهداف خود دست یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمدرضا حسنی آهنگر، رییس دانشگاه جامع امام حسین(ع) در مراسم افتتاحیه دوره مشترک تعالی استادان و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان های خراسان رضوی، قم، تهران و اصفهان که در مجتمع آموزشی اقامتی امامت 26 تیر برگزار شد، به بررسی نقش‌آفرینی حوزه و دانشگاه تراز انقلاب اسلامی در ایجاد تمدن نوین اسلامی پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به هدف بزرگ انقلاب اسلامی از منظر امام خمینی(ره) گفت: در حال حاضر ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی پیشرفت رو به جلو نداریم و در همان نقطه آغازین هستیم چرا که برای این کار نیاز به کارشناسان و مدیرانی در سطح تراز انقلاب اسلامی است.

رییس دانشگاه جامع امام حسین(ع) با اشاره به این مطلب که برای تشکیل دولت اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیاز است که حوزه و دانشگاه، نقش هسته بودن را در این امر به عهده بگیرند، تصریح کرد: در شرایط فعلی ما در ریل شکل گیری تمدن اسلامی قرار نگرفته ایم و در این مسیر موانعی وجود دارد.

پروژه دشمن تغییر اسلام انقلابی به اسلام مدنی است

وی با بیان اینکه نمی توان برای بانک ها مدلی از تمدن غرب طراحی کرد و در عین حال داعیه تمدنی داشت، خاطرنشان کرد: در واقع نظام سلطه برای تغییر انقلاب اسلامی برنامه هایی دارد.

حسنی آهنگر با تأکید بر این مطلب که هدف دشمن تغییر اسلام انقلابی به اسلام مدنی است، ابراز کرد: در نخستین گام برای رسیدن به این هدف تلاش دارد که سه هزار پست اجرایی کشور به دست  تحصیلکرده های موسسات خارج از کشور بیفتد تا بتواند در این مسیر به اهداف خود دست یابد.

وی با بیان اینکه برای اقتدار ملی نیاز به اقتدار علمی است، تصریح کرد: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب در برابر این طرح دشمن باید به صورت قرارگاهی عمل کرد چرا که بدون نقشه جامع دچارسرگردانی و تحیر خواهیم شد و برای طراحی نوین در برابر این هدف دشمن، حوزه و دانشگاه نیاز به یک معماری جدید دارند.

گفتنی است، دوره مشترک تعالی استادان و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان های خراسان رضوی، قم و تهران و اصفهات تا ۲۸ تیر در مشهد ادامه دارد./۹۳۴/پ203/ب1