شناسهٔ خبر: 26226194 - سرویس سیاسی
منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

واکنش نوری مالکی به اعتراضات اخیر ایران

ايسنا : معاون رئیس‌جمهور عراق ضمن محکوم کردن دخالت‌های خارجی در امور داخلی ایران گفت که ما بر این باوریم که جمهوری اسلامی ایران تمام توطئه‌های خارجی را شکست خواهد داد.

صاحب‌خبر -

قرطاس نیوز گزارش داد، معاون رئیس‌جمهور عراق در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با اعتراضات اخیر ایران گفت: اتفاقات اخیر جمهوری اسلامی ایران یک مسئله داخلی است اما دشمنان ایران و عاملان آنها در داخل به دنبال شورش هستند.

وی در ادامه با محکوم کردن هر نوع دخالت خارجی در امور داخلی ایران و دیگر کشورها خواستار برقراری آرامش و اتخاذ اقدامات مناسب که به نفع ملت ایران باشد، شد.

نوری مالکی ادامه داد: ما بر این باوریم که جمهوری اسلامی ایران که با اراده مردم و رهبری امام خمینی(ره) پیروز شد، با انسجام مردمی و رهبری مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های خارجی را ناکام خواهند گذاشت و مزدوران داخل ایران و دشمنان خارجی شکست خواهند خورد.

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر عده‌ای در برخی شهرهای کشورمان اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند که با استقبال و حمایت مقامات آمریکایی و برخی اروپایی‌ها مواجه شده است که در این میان با سوءاستفاده از این شرایط تلاش می‌کنند، با دامن زدن به ناآرامی‌ها سیاست‌های مداخله‌جویانه خود را در ایران پیش ببرند.