شناسهٔ خبر: 24596480 - سرویس ورزشی
منبع: شما نیوز | لینک خبر

نتیجه بازی تراکتورسازی مقابل الجزیره امارات

دیدار دوتیم تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه A. از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار شد. این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش شمانیوز، نماینده ایران با وجود حملات زیاد موفق نشد الجزیره را شکست دهد و به تساوی رضایت داد.

دیدار دوتیم تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه A. از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار شد. این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

با این نتیجه تراکتورسازی ۲ امتیازی شد و در انتهای جدول گروه A. باقی ماند. الجزیره هم با ۵ امتیاز موقتا در رده دوم جدول ماند.

نیمه اول

تییم فوتبال تراکتورسازی با نفوذ در زمین حریف و با سانتر از کناره‌ها قصد باز کردن دروازه الجزیره را داشت. سانتر‌های بی دقت تراکتوری‌ها نتوانست دروازه نماینده امارات را تهدید کند.

دقیقه ۴: احسان پهلوان با چند دریبل در محوطه جریمه به دروازه الجزیره نزدیک شد و ضربه‌ش به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: سانتر بازیکن تراکتورسازی روی دروازه الجزیره موقعیت خوبی را برای ارسلان مطهری ساخت که توپ از برخورد به بازیکنان از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۴۰: شوت احسان پهلوان از بالای محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان الجزیره همراه شد و توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۲: ضربه علی طاهران از بالا تیر افقی الجزیره به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: اولین حمله الجزیره موجب به گل رسیدن این تیم توسط رومارینیو شد.

نیمه دوم

ادامه هجوم نماینده ایران با سانتر‌های متعدد روی دروازه الجزیره نتیجه بخش بود.

دقیقه ۴۹: پاس در عمق برای دانیال اسماعیل‌فر ارسال شد و او را در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان قرار داد. ضربه اسماعیل‌فر به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: بار دیگر پهلوان از سمت چپ به روی دروازه الجزیره توپی را ارسال کرد و اسماعیل‌فر با سر به توپ ضربه زد و دروازبان توپ را جمع‌کرد.

دقیقه ۵۵: احسان پهلوان در یک موقعیت تک به تک با دروازه‌بان توپش به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۷۷: بالاخره سانتر‌های پهلوان به نتیجه رسید و فرزاد حاتمی توانست با ضربه سر دروازه علی خسیف را باز کند.

دقیقه ۸۲: دانیال اسماعیل فر ضربه سری زد که از بین پا‌ها علی سخیف عبور کرد، اما دروازه‌بان با یک چرخش توپ را مهار کرد.

ترکیب تراکتورسازی: جوردی آلمیدا، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری (عارف آقاسی دقیقه ۴۸)، علی طاهران (فرزاد حاتمی دقیقه ۴۶)، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد ایران‌پوریان، مهدی مهدی‌پور، امیر ارسلان مطهری (سلیما کرپیچ ۸۳ دقیقه) و احسان پهلوان

ترکیب الجزیره: علی خسیف، خلیفه مبارک (شبیبی دقیقه ۶۰)، محمد الموسلامی، سلیم رشید، مسلم فائز، یعقوب الحسنی، مبارک بوسوفا، خلفان مبارک، سلیم علی، زاید العامری و رومارینیو