شناسهٔ خبر: 24100099 - سرویس اجتماعی
منبع: ایکنا | لینک خبر

در حکمی از سوی نجفی؛

شجاع‌پوریان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران شد/ تاکید بر دستیابی به شهری اسلامی و انسانی

گروه جامعه ـ شهردار تهران در حکمی معاون جدید امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را معرفی و تاکید کرد: دستیابی به شهری اسلامی، انسانی، پایدار و هوشمند و در یک کلام شهری برای زندگی بهتر و شکوفایی بیشتر استعدادهای شهروندان باید در این معاونت مد نظر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، محمدعلی نجفی، شهردار تهران در حکمی ولی‌الله شجاع پوریان را به سمت معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرد. وی در این پیام انتصاب، دست‌یابی به شهری برای زندگی بهتر را مستلزم درک و بینش ژرف، رویکرد و برنامه‌ای نو، عزم و مشارکت جمعی و در راس آن‌ها توفیق الهی دانست و بر به کارگیری همه توانایی‌ها و تلاش‌های موجود را به این منظور مورد تاکید قرار داد.

وی تنظیم مجموعه سیاست‌ها و فعالیت‌های مدیریت شهری در حوزه اجتماعی و فرهنگی براساس اسناد فرادستی و برنامه‌هایی مصوب شهرداری تهران و برنامه ارائه شده برای اداره شهر را از جمله انتظارات خود از معاون جدید امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران دانست و افزود: به این منظور تشریک مساعی با سایر معاونان و مدیران ارشد و نیز همفکری و همراهی با مدیران، کارشناسان و کارکنان این مجموعه بزرگ و ارزشمند مورد تاکید است.
 شهردار تهران از معاون جدید خود خواسته است تا تمام توان خود را جهت افزایش امید، جلب مشارکت شهروندان و شکوفایی شهر تهران به کار گیرد.
یادآور می‌شود، ولی الله شجاع پوریان دو دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده و نمایندگی مردم تهران در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را نیز بر عهده داشته است.
 
انتهای پیام