شناسهٔ خبر: 23531743 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

ماچک: تلاش کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم/ اگر در بازی دوستانه، قطر را می‌بردیم چیزی به ما نمی‌دادند!

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: بازی با قطر جنبه آماده‌سازی داشت و اگر پیروز هم می‌شدیم چیزی به ما نمی‌دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند در تورنمنت 4جانبه قطر حضور پیدا کرد و توانست عمان و الجزایر را شکست دهد. ضمن اینکه شاگردان بروت ماچک نتیجه را به قطر هم واگذار کردند.

بروت ماچک، سرمربی تیم ملی هندبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد تورنمنت 4جانبه قطر اظهار داشت: بعد از اردوی اسلوونی خود را به قطر رساندیم. بازی‌هایی در قطر داشتیم که تلاش کردیم بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم و حتی برنده شویم. از ابتدا پیروزی در تورنمنت هدف اول ما نبود، بلکه برای ما این موضوع اهمیت داشت که بازیکنان سیستم‌های دفاعی و هجومی را به خوبی بشناسند.

وی در خصوص شکست ایران برابر قطر تصریح کرد: بازیکنان از نتیجه بازی قطر خیلی ناراحت هستند. آنها می‌خواستند در این دیدار پیروز شوند، اما اشتباهات زیادی داشتند و نتوانستند به هدف خود برسند. قطر تیم بسیار خوبی است و همه سوابق این تیم را به خوبی می‌دانند.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه نیمه دوم شرایط خیلی بهتر بود، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در این بازی شرایط را برای همه بازیکنان فراهم کنیم تا در ترکیب قرار بگیرند. این بازی جنبه آماده‌سازی داشت  و اگر پیروز هم می‌شدیم چیزی به ما نمی‌دادند. قطر 4 بازیکن جدید را به ترکیب خود اضافه کرده است؛ یک بازیکن از کوبا، دو بازیکن از مصر و یک بازیکن هم از اسلوونی به جمع قطر‌ی‌ها زیاد شده‌اند. به هر حال امیدوارم اگر در رقابت‌های قهرمانی آسیا با قطر روبرو شدیم بتوانیم برنده میدان باشیم.

گروه‌بندى مرحله مقدماتى هجدهمین دوره مسابقات قهرمانى مردان آسیا به شرح زیر است:

گروه یک: ایران – ازبکستان – ژاپن

گروه دو: بحرین – عمان – استرالیا 

گروه سوم: کره جنوبی – امارات – هند – بنگلادش 

گروه چهارم: قطر – عربستان – چین – نیوزلند 

هجدهمین دوره رقابت‌هاى هندبال قهرمانى مردان آسیا از 28 دی  تا 8 بهمن ماه به میزبانى کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س