شناسهٔ خبر: 22087186 - سرویس استانی
منبع: جوان | لینک خبر

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی

ایمن‌سازی جاده های مواصلاتی کوهستانی استان بوشهر

سکینه الماسی گفت: با توجه به اینکه در آستانه فصل بارندگی و سرما قرار داریم لازم است راه‌های مواصلاتی کوهستانی استان بوشهر به‌ویژه شهرستان جم ایمن‌سازی شود.

صاحب‌خبر -

وی ‌‌افزود: بخش قابل توجهی از راه‌های شهرستانهای حوزه انتخابیه به‌ویژه راه‌ های روستایی باید در اولویت تعریض و ایمن‌سازی قرار گیرند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایمن سازی محورهای مواصلاتی کوهستانی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل بارندگی و سرما قرار داریم لازم است راههای مواصلاتی کوهستانی استان بوشهر به ویژه شهرستان جم ایمن سازی شود.

الماسی با تقدیر از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در سیل اسفند سال گذشته و فروردین امسال تصریح کرد: راهداری وحمل ونقل جاده‌ای با وجود بارش‌های شدید و چندروزه و ریزش‌های فراوان جوی در محورهای ارتباطی منطقه، خصوصا محور شریانی جم به سیراف را برای عبور و مرور مردم  و خدمات رسانی به سیل زدگان بازنگه داشت که شایسته قدردانی است.  

وی  تاکید کرد: پیش بینی اقدامات لازم امکان عبور و مرور ایمن مردم در محورهای ارتباطی جنوب استان خصوصا مناطق کوهستانی رافراهم آورند.  

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: باوجود تلاش‌های صورت گرفته وضعیت بسیاری از راههای روستایی درمناطق کوهستانی بویژه راه روستایی ریز به دوراهک به سبب وجود پرتگاههای متعدد مناسب نیست که بایددراولویت ایمن سازی قرارگیرند.