شناسهٔ خبر: 21354241 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

انتظار مردم از دولتی که سکاندارش فرزند استان است

صاحب‌خبر -

جواد میرحاج نویسنده این ستون با اشاره به این که چهار دوره متوالی مردم ایران رییس جمهوری را از فرزندان استان سمنان برگزیده اند، نوشته است: اگر بخواهیم منصفانه اظهار نظر کنیم هر دو رییس جمهوری نگاه ویژه ای به استان سمنان داشتند و کارهای به نسبت خوبی هم انجام دادند اما هر دوی آن ها اقدامی اساسی برای رفع بزرگترین مشکل استان که کم آبی است و مانعی برای توسعه این خطه ، به عمل نیاوردند.
نویسنده این ستون ادامه داده است : موضوع انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی ایران یکی از طرح هایی است که از دیرباز مطرح بوده و به عقیده بسیاری از کارشناسان می تواند مشکلات زیادی را مرتفع کند.
در ادامه مطلب چنین می خوانیم : اما این طرح ملی و ارزنده که در صورت تحقق هم موانع پیش روی توسعه استان سمنان و حتی استان های مجاور را می تواند برطرف نماید در طول سال های گذشته با توجیهات مختلف بدون اقدام اساسی مانده است. انتظار به حق مردم استان از دکتر روحانی این است که در فرصت چهار سال آینده در این باره تصمیمی جهادی اتخاذ کند که اگر این طرح عملی شود به عنوان باقیات صالحات نسل های آینده را برخوردار خواهد نمود.
به عقیده نویسنده ستون مزبور ، استان سمنان که ظرفیت های بسیاری در پذیرش سر ریز جمعیت استان های مجاور دارد، تنها در صورت تامین آب مناسب می تواند توانمندی های خود را عملی کند و اگر این طرح در دولت کنونی محقق نشود دیگر امیدی به انجام آن نمی ماند.
در پایان این مطلب آمده است: مردم این دیار از فرزندان خود انتظار حرکتی را دارند که در تاریخ به عنوان برگ زرینی ثبت شود .
گستره توزیع هفته نامه کندوی البرز شمال و شمالشرق کشور است.
6167 انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال تلگرامی اخبار ایرنا شاهرود به آدرس @irnashahroud مراجعه فرمایید)

انتهای پیام /*