شناسهٔ خبر: 20819327 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

لوزانو: ایران جزء ۱۰ تیم برتر جهان است/ از داوری بسیار ناراضی‌ام

71580

سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت: تیم ملی والیبال ایران حتی با تزریق بازیکنان جوانش روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رائول لوزانو پس از باخت سه بر صفر برابر تیم ملی والیبال ایران در مرحله انتخابی قهرمانی جهان در نشست خبری پایان بازی در مورد این دیدار اظهار کرد: در ابتدا به تیم ملی ایران و مخصوصاً شخص کولاکویچ این پیروزی را تبریک می‌گویم. امروز تیم ملی ایران با سرویس‌های خود ما را بسیار تحت فشار قرار داد و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم ملی چین با اعتراض به داوری بازی ادامه داد: می‌خواهم یک موضوع را به اطلاع کنفدراسیون آسیا برسانم که اگر قرار است مسابقه‌ای در این سطح برگزار شود که در دو سوی میدان تیم‌های ایران و چین قرار دارد نمی‌شود داورهایی را با سطح کیفی پایین برای چنین دیداری در نظر گرفت. ممکن بود که رای داوران در باخت ما تغییری ایجاد نکند اما تصمیمات اشتباه در برخی موارد فشار بازی را بر بازیکنان جوان چین مضاعف کرد.

او در مورد عصبانیتش در حین برگزاری دیدار با ایران و اینکه از چه موضوعی در این حد ناراحت شده بود، پاسخ داد: من از بازیکنانم رضایت دارم و تنها از داوری امروز عصبانی شدم چون اشتباهات بسیاری را داشت و مشکل من با داوری بود.

لوزانو در مورد سیستم ویدئوچک در بازی روز گذشته برابر ایران خاطرنشان کرد: باید سیستم ویدئوچک صحنه‌ها را به صورت ویدئو نشان دهد و آن صحنه‌ای را که به نمایش می‌گذارد توپ در جریان باشد اما زمانی که عکس را در اسکوربورد نشان می‌دهند ممکن است معلوم نباشد که توپ با دست برخورد کرده است یا خیر.

سرمربی تیم ملی چین در مورد تفاوت بازی تیم ایران نسبت به دورانی که خودش سرمربی این تیم بود، گفت: باید به کولاکوویچ تبریک بگویم. تیم ایران امسال نسبت به زمانی که من در المپیک هدایت آن را برعهده داشتم سرویس‌های بهتری را می‌زند. ایران جزو تیم‌های درجه اول دنیاست و بیشتر بازیکنان ایران نزدیک به سه سال است که با همدیگر بازی می‌کنند و همین باعث شده که ایران جزو ۱۰ تیم برتر جهان باشد.

لوزانو در پایان گفت: ایران را می‌شود با تیم‌های قدرتمندی مانند برزیل و فرانسه مقایسه کرد اما این نکته حائز اهمیت است که حتی با ورود جوانان به تیم ملی در روند رو به رشد والیبال ایران خدشه‌ای وارد می‌شود و همچنان این تیم در سطح بالایی بازی می‌کند.

انتهای پیام