شناسهٔ خبر: 17385933 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت تیراندازی با تفنگ خراسان شمالی:

بسترهای ورزش تیراندازی باتفنگ و تپانچه در خراسان شمالی مهیا است

بجنورد- رئیس هیئت تیراندازی باتفنگ و تپانچه خراسان شمالی با اشاره به مهیا بودن بستر این ورزش در استان از معیوب بودن دستگاه پرتاپ بشقاب که تنها سایت اهداف پروازی در شمال شرق کشور است خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد عنابستانی ظهر پنج‌شنبه در مجمع انتخاب رئیس هیئت تیراندازی با تفنگ و تپانچه خراسان شمالی اظهار کرد: تنها سایت اهداف پروازی در شمال شرق کشور در خراسان شمالی احداث‌شده اما متأسفانه خرابی دستگاه پرتاپ بشقاب سبب شده این رشته ورزشی باوجود مهیا بودن بستر در استان غیرفعال باشد.

عنابستانی با اشاره به خرابی دستگاه پرتاب بشقاب ابراز امیدواری کرد تا با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان شاهد راه‌اندازی مجدد این سایت باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این مجمع به مهیا بودن بستر این ورزش در استان اشاره کرد.

خسرو منعمی اظهار کرد: سالن تخصصی تمرین سبب شده این ورزش بستر مناسبی داشته باشد و ظرفیت بالایی برای فعالیت در میادین کشوری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد عنابستانی در مجمع انتخاب رئیس هیئت تیراندازی با تفنگ و تپانچه خراسان شمالی برای سومین دوره چهارساله سکان ریاست هیئت را بر عهده گرفت و به‌عنوان تک کاندیدای مجمع با کسب ۱۱ رای از ۱۵ رای مأخوذه رئیس این هیئت شد.