شناسهٔ خبر: 17384730 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان:

مهم‌ترین وظیفه ما بیان خدمات نظام اسلامی بدون نگاه سیاسی است

نمایندگی کرمان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان گفت: مهم‌ترین وظیفه ما بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون نگاه سیاسی و به صورت هنرمندانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، "احمد علیرمضانی" صبح امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر در محل صدا و سیمای کرمان با اشاره به سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: رسانه‌های مخالف می‌کوشند تا بگویند که هیچ اتفاق مثبتی در جمهوری اسلامی نیفتاده، در حالی که خدماتی که در این چند ساله از سوی نظام جمهوری اسلامی انجام شده، در هیچ جای دنیا اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم اطلاع‌رسانی شود که بیان خدمات موجب امیدواری و دلگرمی مردم به نظام جمهوری اسلامی می‌ شود و در غیر این‌صورت مردم نا امید می‌شوند.

علیرمضانی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه ما بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون نگاه سیاسی و به صورت هنرمندانه است.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی و اینکه برخی با پخش قسمت‌هایی درصدد خدشه ‌دار کردن وحدت بودند که اقدامات خوب رسانه‌ای، بسیاری از این موارد را ناکام گذاشت، افزود: رسانه‌ها باید عامل وحدت باشند و از مسائلی که موجب تفرقه می‌شود دوری کنند و باید بدانیم که هر ایرانی با هر گرایشی به نظام جمهوری اسلامی پایبند است.

علیرمضانی در ادامه با اشاره به اینکه دهه فجر در راستای بیان خدمات و زحمات نظام جمهوری اسلامی باید عامل وحدت رسانه‌ها باشد، افزود: استان کرمان دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای است و ببا توجه به اینکه یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی شده، می توانیم قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان را در دهه فجر به اطلاع مردم برسانیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: دهه فجر همزمان با آغاز فعالیت های انتخاباتی رسانه ملی است و قصد داریم گرامیداشت دهه فجر کامل و تمام شود و از روز 23 بهمن ماه برنامه های رسانه ملی در زمینه انتخابات نمود بیرونی پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت: دو مراسم برای گرامیداشت آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی با حضور خانواده ایشان در رفسنجان و کرمان برگزار می شود.

همچنین "مهدی صدفی"  مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این جلسه با اشاره به تشکیل 24 کمیته برای برگزاری برنامه های دهه فجر در استان کرمان گفت: وظیفه داریم به‌ عنوان یک مجموعه جلوه‌ های زیبایی از خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در راستای امیدبخشی به ویژه به‌ نسل جوان نشان دهیم.

وی تصریح کرد: فراگیر بودن برنامه‌ های دهه فجر باید باعث شود همه افراد مشارکت داشته باشند و در دهه فجر نگاه سیاسی به برنامه‌ها نداریم.

صدفی با اشاره به اثرگذاری رسانه ها گفت: هر زمان که اصحاب رسانه وارد میدان می‌ شوند حضور مردم در راستای مشارکت و تلاش در برنامه‌ها موثر بوده است.

وی افزود: 42 درصد جمعیت استان کرمان در بخش‌ها و روستاها سکونت دارند و در این راستا کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر برنامه‌های خود را ارائه می‌دهد و در حال جبران کم‌ کاری‌ها در این بخش هستیم.
 


انتهای پیام