شناسهٔ خبر: 9991094 - سرویس سیاسی
منبع: هدانا | لینک خبر

شمار داوطلبان نمایندگی مجلس در قصرشیرین به هشت نفر افزایش یافت

ایرنا

صاحب‌خبر -

مرادعلی تاتار دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سه روز گذشته 10 داوطلب نمایندگی مجلس دهم به فرمانداری قصرشیرین بعنوان مرکز حوزه انتخابیه سرپل ذهاب و گیلانغرب مراجعه کردند که ثبت نام هشت نفر انجام شده و دو نفر دیگر نیز به علت نقص مدارک نام نویسی از آنها هنوز انجام نشده و در دست اقدام است.
روند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر ماه آغاز شد و به مدت یک هفته تا چهارم دی ماه نیز ادامه دارد.
تاتار ادامه داد: از بین داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی که برای ثبت نام به مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین مراجعه کردند چند نفر سابقه ثبت نام در دوره های گذشته انتخابات را داشتند.
وی با بیان اینکه تاکنون تمامی داوطلبان نمایندگی مجلس دهم در حوزه انتخابیه قصرشیرین را مردان تشکیل داده اند گفت: تمهیدات لازم برای ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس دهم در مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین فراهم شده است.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین بیان کرد: داوطلبان نمایندگی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین برای نام نویسی باید با در دست داشتن مدارک مورد نیار به فرمانداری این شهرستان و یا وزات کشور مراجعه کنند.
در مجموع بیش از سه هزار نفر عوامل نظارتی، اجرایی و انتظامی در بیش از 190 شعبه اخذ رای در سه حوزه انتخابیه شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در روز رای گیری کار برگزاری انتخابات مجلس دهم را بر عهده دارند.
شهرستانهای مرزی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجموع حدود 220 هزار نفر جمعیت دارند و یک نماینده از این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.
7079/3012/8066