شناسهٔ خبر: 9419296 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون وزیر امور خارجه:

دفا‌تر صدور ویزای عراق در مرز‌ها تقویت می‌شود

معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزیر امور خارجه در مهران گفت: دفا‌تر صدور ویزای عراق در مرز‌ها تقویت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهران، حسن قشقاوی امروز در جریان سفر خود به استان ایلام و بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران برای تردد زائران مناسب است.

وی افزود: در روزهای آینده تلاش می‌کنیم که دفا‌تر صدور ویزای عتبات عالیات در مرز‌ها را تقویت کنیم و دفا‌تر صدور ویزای عراق در ایلام نیز تقویت می‌شود.

معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزیر امور خارجه عنوان کرد: بسیاری از افراد بدون داشتن گذرنامه و روادید به مرز‌ها مراجعه می‌کنند که تلاش می‌شود این مشکلات را با تقویت دفا‌تر صدور ویزا برطرف کنیم.

وی گفت: خدمات‌رسانی بسیار خوبی را در مرز‌ها شاهد بودیم و خدمات‌رسانی در مرز مهران نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت است.

قشقاوی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در پایانه مرزی مهران انجام شده است که جای دارد از مسئولان استانی تشکر کرد.

به گزارش تسنیم، پایانه مرزی مهران با داشتن 96 گیت تردد و فاصله‌ای 270کیلومتری از شهر کربلای معلی این روز‌ها شاهد تردد بالای زائران اربعین حسینی(ع) است.

معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزیر امور خارجه امروز با همراهی سردار ذوالفقاری و اوحدی از پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

براساس این گزارش، هیچ‌گونه مشکلی در زمینه محورهای ارتباطی و پذیرش و اسکان در مهران وجود ندارد و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده بر اساس تجربه سال گذشته که بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از این پایانه تردد داشتند، امسال تعداد زائرانی که از مرز مهران تردد می‌کنند، بیشتر خواهد بود.

بر اساس اعلام‌های مسئولان روزانه بیش از 30 هزار نفر از پایانه مرزی مهران به‌سمت عتبات عالیات از مرز مهران خارج می‌شوند.

انتهای پیام/*