به گزارش بازار، بهادر احرامیان عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در پنل تخصصی استیل پرایس گفت: بر خلاف باور عمومی، اکثر کشورهای تولیدکننده و صادرکننده بزرگ فولاد دنیا از نهاده هایی مثل انرژی و مواد اولیه برخوردار نیستند بلکه توان مدیریتی بالایی برای تنظیم و اجرای برنامه استراتژیک تامین، تولید، مصرف و صادرات دارند.
وی افزود: داشتن بازار داخلی بزرگ یکی از مولفه های اساسی در تولید و حتی توسعه صادرات فولاد است که متاسفانه سال هاست ایران از این مزیت بی بهره است.
وی افزود: صنعت فولاد ایران بیشتر از انرژی به مدیریت کارآمد نیاز دارد. یک مدیریت جامع نگر و استراتژی محور هم در سطح کارخانه و هم در سطح سیاست گذاری ملی مورد نیاز صنعت فولاد کشور برای تقویت تولید و مصرف و توسعه صادرات است.