شناسهٔ خبر: 68987028 - سرویس اجتماعی
منبع: آریا | لینک خبر

سخنگوی شهرداری تهران:

خط قرمز مدیریت شهری کوتاهی در خدمت رسانی است

صاحب‌خبر -
خط قرمز مدیریت شهری کوتاهی در خدمت رسانی است
خبرگزاری آریا - سخنگوی شهرداری تهران گفت: حساسیت شهردار و مجموعه مدیریت شهری خدمت‌رسانی به عموم شهروندان است و خط قرمز ایشان کوتاهی در انجام امور و مواجهه با مردم است.

به گزارش خبرگزاری آریا ، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران مطرح کرد: در حال حاضر عملکرد همه مدیران شهری ائم از سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق مختلف شهرداری بطور دقیق زیر ذره‌بین شهردار تهران ارزیابی می شود و این امر بصورت مداوم درحال انجام است.
وی درباره علت تغییر و تحولاتی که در هفته های اخیر در مناصب ارشد مدیریت شهری اتفاق افتاد، اظهار کرد: ارتقای روند خدمت‌رسانی به شهروندان و پیش‌برد کارکردها، نخستین اولویت شهرداری تهران است که در همین راستا، برخی تغییرات در سِمت‌های مختلف مدیریتی برای جبران کاستی‌های احتمالی و تسریع روند عملیاتی پروژه‌ها اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: احکام صادره برای مدیران ارشد شهرداری تهران عمدتا یک‌ساله بوده و ممکن است با ارزیابی‌های صورت گرفته؛ مجموعه‌های مختلف شهرداری تهران دچار تغییر و تحول شوند.
سخنگوی شهرداری تهران در ادامه گفت: مدیریت شهری در تلاش است تا با انتخاب بهترین گزینه‌ها، فرایند خدمت‌رسانی بویژه در شهرداری‌های مناطق را ارتقا دهد.
به گفته وی، در همین راستا هم در روزهای اخیر شاهد تغییراتی در معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست بودیم، معاونتی که به یک معنا پیشانی خدمت و خدمت‌رسانی کف میدان به شهروندان است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر و تحولات در رأس مجموعه‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران ادامه‌دار است یا خیر؟ افزود: عمده تغییرات ضروری مدیریتی برای ارتقای روند خدمت‌رسانی و جلب رضایت شهروندان انجام شده اما با صلاحدید شهردار تهران صلاح و بر حسب ضرورت جابجایی‌های محدود دیگری در سِمت‌های مدیریتی انجام خواهد شد.
سخنگوی شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد روند پیگیری پروژه‌ها و ارائه خدمات به شهروندان با ترکیب تازه مدیران ارشد مجموعه مدیریت شهری در واپسین سال فعالیت ششمین دوره شورا، موجبات رضای الهی و جلب رضایت شهروندان را فراهم سازد.
انتهای پیام/