شناسهٔ خبر: 68984251 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت از جامعه‌ ورزش برای حضور باشکوه در نماز جمعه تهران و گرامیداشت شهدای مقاومت

تهران- ایرنا- وزارت ورزش و جوانان از مردم به ویژه جامعه‌ ورزش دعوت کرد در نماز جمعه فردا به امامت مقام معظم رهبری حضور پرشوری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، وزارت ورزش و جوانان با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت مجدد شهادت سیدحسن نصرالله و دیگر شهدای مقاومت، از مردم و به ویژه جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی دعوت کرد در نماز جمعه فردا به امامت ولی امر مسلمین جهان و گرامیداشت دبیرکل حزب‌الله لبنان و شهدای مقاومت، حضور پرشوری داشته باشند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی همچنان در سوگ شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر شهدای معزز مقاومت قرار دارد.

با تسلیت و تبریک مجدد شهادت سید حسن نصرالله مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر و سردار نیلفروشان عزیز تاکید می‌کنیم حزب ‌الله همچنان زنده است و مسیر مقاومت و پایداری در برابر دژخیمان صهیونیستی تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.

اکنون در آستانه‌ی روز جمعه ۱۳ مهر که نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای اقامه و گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و شهدای والا مقام مقاومت برگزار خواهد شد، جامعه ورزش و جوانان شامل مدیران ستادی و استانی، مسئولان فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی سراسر کشور به همراه هیات‌ها، دستجات آزاد و سمن‌ها و ورزشکاران و قهرمانان و مربیان و داوران و پیشکسوتان، جوانان و هواداران عزیز به اتفاق اعضای خانواده‌های خود در این مراسم حضور پررنگ خود را به منصه‌ی ظهور می‌رسانند تا بار دیگر جلوه‌ای از شکوه این جامعه‌ی پرافتخار در پیروی از ولایت فقیه به مرحله بروز و ظهور برسد.