شناسهٔ خبر: 68505307 - سرویس ورزشی
منبع: ایلنا | لینک خبر

لیسیتسین: ایران یکی از بهترین تیم‌های گروه ماست

سرمربی تیم ملی قرقیزستان گفت: می‌دانیم ایران بازیکنان سطح بالایی دارد ولی ما هم سعی داریم سطح بالایی از خودمان به نمایش بگذاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ماکسیم لیسیتسین در نشست خبری قبل از دیدار قرقیزستان مقابل تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا که عصر امروز در اصفهان برگزار شد، عنوان کرد: ما انتظار بازی سختی برای فردا داریم و اهمیت آن را می‌دانیم، اما برای این دیدار آماده هستیم و تلاش زیادی کردیم.

او ادامه داد: ایران یکی از بهترین تیم‌های گروه ما است و می‌دانیم بازیکنان سطح بالایی دارد ولی ما هم سعی داریم سطح بالایی از خودمان به نمایش بگذاریم. البته اطلاعات زیادی در خصوص تیم ایران داریم و مسابقات گذشته آنها را نیز آنالیز کردیم و تلاش می‌کنیم تا فردا بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم.

سرمربی تیم ملی قرقیزستان اضافه کرد: می‌دانیم که تیم ایران بازیکنان هجومی خیلی خوبی دارد و ما هم خودمان را برای این شرایط آماده کرده‌ایم ولی مطمئن باشید فردا بهترین نمایش خود را خواهیم داشت.

لیسیتسین در خصوص نفراتی که در لیست تیم ملی قرقیزستان هستند، اظهار کرد: ما لژیونرهای زیادی داریم ولی در کنار آن مهره‌هایی در تیم ما حضور دارند که دارای تجربه کافی هستند. جوانانی در تیمم دارم که شانس بازی خواهند داشت و کسب تجربه جدید به دست می‌آورند.

او درباره پیش‌بینی خود از جو احتمالی ورزشگاه فولادشهر اصفهان ابراز کرد: ما می‌دانیم فردا احتمالا افراد زیادی به ورزشگاه می‌آیند. با بازیکنانم حرف زدم و آنها را از نظر فیزیکی و ذهنی آماده این جو و شرایط کردم تا در وضعیت پرشور استادیوم هم بتوانند خودشان را کنترل کنند.

سرمربی تیم ملی قرقیزستان در خصوص اینکه در مسابقه فردا تماشاگری خواهند داشت یا نه، ابراز کرد: فکر می‌کنم فردا تعداد کمی از هواداران ما از تهران یا اصفهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند که صمیمانه از آنها تشکر می‌کنیم. شاید تعدادشان زیاد نباشد ولی با این وجود پیشاپیش از آنها قدردانی می‌کنم.

لیسیتسین در مورد غایبان تیمش مقابل ایران عنوان کرد: همه بازیکنان ما در فهرست حضور دارند و مشکلی نیست و در فوتبال این مسائل (بودن یا نبودن بازیکنان) وجود دارد.

او در واکنش به تقابل با امیر قلعه‌نویی، همتای خود در تیم ایران گفت: مربیان مختلفی در این رقابت‌ها هستند و ما برای تقابل با تمام آنها برنامه داریم؛ ضمن اینکه به ایشان احترام می‌گذاریم و برای این بازی هم برنامه خاص خودمان را خواهیم داشت.

انتهای پیام/