شناسهٔ خبر: 68477438 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

دست الهلال به ستاره فرانسوی بایرن‌مونیخ نرسید

تهران- ایرنا- باشگاه بایرن‌مونیخ آلمان اعلام کرد که قصد ندارد ستاره فرانسوی خود را از دست بدهد و به این ترتیب باشگاه الهلال عربستان با توجه به ارائه پیشنهادی سنگین، در جذب ستاره فرانسوی این تیم ناکام ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شایعات زیادی در رابطه با آینده کینگزلی کومان ستاره ۲۸ ساله تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان در روزهای اخیر به گوش می‌رسید و گفته می‌شد که باشگاه الهلال عربستان با بایرن بر سر انتقال کومان به ارزش ۴۰ میلیون یورور به توافق رسیده است.

بعضی از رسانه‌ها جدایی ستاره فرانوسوی را از جمع باواری‌ها قطعی می‌دانستند و از باشگاه‌هایی مانند بارسلونا و پاری سن ژرمن و همچنین لیورپول نیز به عنوان مقصد بعدی کومان نام برده بودند، اما امروز کریستوف فرویند، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در این رابطه گفت: کومان بازیکن بسیار مهمی برای ماست و اجازه نخواهیم داد که او راهی لیگ عربستان و یا لیگ دیگری شود. به این ترتیب باشگاه الهلال عربستان با توجه به ارائه پیشنهادی سنگین از جذب ستاره فرانسوی بایرن مونیخ ناکام ماند.

دست الهلال به ستاره فرانسوی بایرن‌مونیخ نرسید

خود این بازیکن نیز به مسئولین باشگاه اعلام کرده بود که قصد ندارد از این تیم جدا شود. قرارداد وینگر فرانسوی با باشگاه آلمانی در تابستان ۲۰۲۷ به اتمام می‌رسد و او سالی ۱۷ میلیون یورو برای باوارایی‌ها هزینه دارد.