شناسهٔ خبر: 68460909 - سرویس سیاسی
منبع: رویدادایران | لینک خبر

اعتراف مرد شیطان‌صفت به ارتکاب 8 قتل اعتراف مرد شیطان‌صفت به ارتکاب 8 قتل

مرد 39ساله‌ هندی که به اتهام تجاوز و قتل پسر 12ساله ماهی‌‌فروش دستگیر شده است، به قتل 7 نفر دیگر ازجمله همسر و دخترخوانده‌اش اعتراف کرد. به گزارش همشهری، به نقل از رسانه‌های هند، اواخر زمستان سال گذشته، پلیس شهر بمبئی در جریان ناپدید شدن پسربچه 12ساله‌ای در منطقه وادالا قرار گرفت. او نوجوانی

صاحب‌خبر -

مرد 39ساله‌ هندی که به اتهام تجاوز و قتل پسر 12ساله ماهی‌‌فروش دستگیر شده است، به قتل  7 نفر دیگر ازجمله همسر و دخترخوانده‌اش اعتراف کرد.

به گزارش همشهری، به نقل از رسانه‌های هند، اواخر زمستان سال گذشته، پلیس شهر بمبئی در جریان ناپدید شدن پسربچه 12ساله‌ای در منطقه وادالا قرار گرفت. او نوجوانی ماهی‌فروش بود که مردم منطقه آخرین بار وی را همراه مردی به نام بیپل شیکاری دیده بودند.

چند روز بعد جسد مثله شده پسربچه گمشده در منطقه‌ای جنگلی پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که این پسربچه بعد از اینکه قربانی تجاوز شده، بی‌رحمانه به قتل رسیده و جسدش مثله شده است. با پیدا شدن جسد، دستور بازداشت تنها مظنون پرونده به نام بیپل شیکاری صادر شد، چرا که وی آخرین کسی بود که با مقتول دیده شده بود. با دستگیری این مرد، وی اعتراف کرد که روز حادثه پسربچه ماهی‌فروش را فریب داده ،  او را با خود به جنگل برده و پس از اجرای نقشه سیاهش، وی را به قتل رسانده است. با اعترافات این مرد، او بازداشت شد اما تحقیقات پلیس درباره وی ادامه داشت تا اینکه حالا پلیس بمبئی اعلام کرده که بیپل شیکاری یک جنایتکار سریالی است که پیش از قتل پسربچه 12ساله، 7نفر دیگر را هم به قتل رسانده است. بنابر اعلام پلیس، این مرد بین سال‌های 2012تا 2016در استان‌های بنگال غربی، دهلی و مادهیا پرادش کار می‌کرد و در همان سال‌ها ابتدا همسرش را به قتل رساند و دستگیر شد، اما مدتی بعد از به زندان افتادن، به‌دلیل همه‌گیری کرونا آزاد شد. او پس از آزادی مشروط به جنایت‌هایش ادامه داد و این بار دختر خردسال همسرش را به قتل رساند و پس از آن نیز با عضویت در یک باند خلافکاری در بنگال غربی به جنایت‌هایش ادامه داد. او در زمان همکاری‌اش با این باند 3نفر را به قتل رساند و پس از آن راهی وادالا شد. شیکاری به‌عنوان نگهبان در یک مجتمع مسکونی نیمه‌کاره مشغول به‌کار شد و در این زمان بود که یکی از همکارانش را به‌دلیل مشاجره به قتل رساند و جسدش را در محلی مخفی دفن کرد. او همچنین پسر نوجوان دیگری را نیز به قتل رساند تا اینکه پس از قتل یک نوجوان ماهی‌فروش دستگیر شد.

براساس این گزارش، تحقیقات پلیس برای یافتن اجساد قربانیانی که در سال‌های گذشته از سوی مرد جنایتکار کشته شده‌اند، ادامه دارد.

 

منبع: etemadonline-673135