شناسهٔ خبر: 68431296 - سرویس ورزشی
منبع: بهار | لینک خبر

سیدحسین حرفه‌ای‌ترین گل هفته را خورد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: تیوی بیوفما در دیدار مقابل استقلال تکنیک و هوش بالای خودش را به رخ کشید!
به گزارش ورزش سه، بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال خوزستان بعد از مسابقه استقبال خوبی از تیوی بیفوما انجام دادند و او مرد محبوب رختکن و ورزشگاه فولاد آرنا در شب بازی استقلال و استقلال خوزستان بود!

این بازیکن در دقایق کوتاهی که به میدان آمد با چند حرکت تکنیکی هواداران را به وجد آورد و چند ثانیه بعد از حرکت تکنیکی که انجام داد خطا به سود استقلال خوزستان اعلام شد و او پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت.

ساویو روبرتو که فصل گذشته در ترکیب تیم استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشت و ستاره این تیم به حساب می‌آید با اینکه عملکرد خوبی در نواختن ضربات آزاد دارد، اجازه داد تا این بازیکن اهل کنگو پشت توپ قرار بگیرد و ضربه آزاد را به سمت دروازه شلیک کند.

تیوی بیفوما در شرایطی پشت توپ قرار گرفت که پیش از آن هیچ ضربه‌ای به سمت چهارچوب شلیک نکرده بود و نحوه ضربه زدن او برای حسینی غیر آشنا و بدون آنالیز بود، او سمت چپ توپ قرار گرفت و به شکلی گارد شوت‌زنی گرفته بود که قصد دارد توپ را از روی دیوار دفاعی عبور دهد و با تغییر زاویه پای خود توپ را به سمت موافق دروازه فرستاد که حسینی با واکنش زودهنگامی که داشت اجازه داد تا ضربه فنی و حرفه‌ای این بازیکن به گل تبدیل شود.


جدا از گل زیبایی که بیفوما به ثمر رساند او علاوه بر تکنیک و سرعت خوبی که داشت در صحنه‌ای از مسابقه با قدرت بدنی بالا توانست توپ را بین چند بازیکن استقلال حفظ کند و نشان داد که از آمادگی بالای هم بهره می‌برد.هواداران استقلال خوزستان با جدایی بازیکنانی مانند آسو رستم و جواد آقایی‌پور نگران خالی شدن تیم‌شان از ستاره‌ها بودند، اما به نظر می‌رسد که آنها قرار است از عملکرد بیفوما دراین فصل لذت ببرند!