شناسهٔ خبر: 68410607 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

ساختمان جدید کلانتری ١۵ اسلامشهر افتتاح شد

اسلامشهر- ساختمان جدید کلانتری ١۵ اسلامشهر با حضور یک نماینده مجلس و فرمانده انتظامی غرب استان تهران افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان جدید کلانتری ١۵ اسلامشهر با حضور محمد سراج نماینده تهران، اسلامشهر، پردیس، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران و دیگر شهرستانی و انتظامی روز چهارشنبه افتتاح شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در این مراسم گفت: پلیس علی رغم تنگناها و محدودیت‌های منابع مالی، ناگزیر از گسترش امکانات و خدمات انتظامی است و یکی از این نیازها در دسترس بودن کلانتری‌ها است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: خوشبختانه از سال ١٣٩٠ که فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تأسیس شد تلاش گردید اماکن استیجاری و امانی تحت اختیار به ساختمان‌های نوساز و تحت تملک قرار بگیرد تا شاهد بهینه شدن خدمات انتظامی و افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم و در عین حال پلیس بتواند ظرفیت‌های انتظامی و خدمتی خود را ارتقا دهد.

عزیزی گفت: خوشبختانه ساختمان جدید کلانتری ١۵ اسلامشهر در زمینی به وسعت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ٨۵٠ متر مربع در دوطبقه با اعتباری بالغ بر ١٢ و نیم میلیارد تومانی ساخته شده است که البته جا دارد از حمایت‌های مجموعه فرمانداری، شهرداری و سایر سازمان‌های مرتبط در اسلامشهر به جهت پشتیبانی‌های لازم قدردانی کنم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: امنیت در جوامع یک ضرورت است و هدف است، با همراهی و همکاری هرچه بیشتر سایر دستگاه‌ها، تلاش می‌کنیم، آرامش در جامعه تداوم بیابد.

عزیزی افزود: همه دغدغه فراجا آن است که به کمک سایر سازمان‌هایی که وظایف قانونی دارند در کنار مشارکت مردمی، بتوانیم امنیت فراگیری داشته باشیم که ماحصل آن رشد فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تاکید کرد: امنیت محصول مشترک یک تعامل میان بخشی است. فراجا در کنار حمایت مسئولین و انجام وظایف دستگاه‌ها و سازمان‌ها با مشارکت‌های هم افزای مردمی، خود را حافظ امنیت می‌داند و معتقدیم احساس امنیت در جامعه به افزایش رضایتمندی مردمی منجر خواهد شد.