شناسهٔ خبر: 68355624 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

زیبایی‌های اربعین تمدن غرب را فرو می‌ریزد

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه زیارت اربعین از علامت شیعه است، گفت: اربعین تمدن غرب را فرو می‌ریزد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدسعید حسینی ظهر امروز در جمع عزاداران اربعین حسینی ضمن اشاره به مطرح شدن موضوع انتظار اظهار داشت: سه انتظار در قرآن کریم مطرح شده است که اولین آن انتظار برای جانشین خداوند بر روی زمین است.

وی افزود: دومین انتظار برای آمدن پیامبر اکرم(ص) و سومین انتظار آخرین جانشین پیامبر است؛ مهمترین دشمن برای پیامبر همین یهودیان بود و از این رو ترور پدر پیامبر اکرم(ص) را طراحی کردند و دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلفی را طراحی کردند اما خدای متعال مقدر ساخته بود تا جان پیامبر اکرم حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به ترور شهید هنیه و وعده دادن به پاسخ قاطع و سخت خاطرنشان کرد: همه ما منتظر هستیم تا پاسخ قاطع سخت و قاطع جمهوری اسلامی در قبال اقدامات خصمانه دشمن صهیونیستی محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از علامت شیعه زیارت اربعین است، گفت: آنقدر زیارت اربعین مهم است که از فیلمسازان غرب دعوت شد تا فیلمی از اربعین بسازند و آن‌ها اعلام کردند که اجازه پخش این فیلم داده نمی‌شود چراکه تمدن غرب زیر سوال می‌رود.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: موکب‌دار ایرانی و عراقی 11 ماه پول جمع می‌کنند تا یک ماه از زائر امام حسین پذیرایی کنند و این زیبایی‌های امت پیامبر اکرم(ص) است و اگر زیبایی‌های اربعین را به دنیا نشان دهیم تمدن غرب فرو می‌ریزد.

وی با بیان اینکه هر شغل و اداره‌ای هستیم باید به خوبی خدمت کنیم، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اعلام کردند مردم در دهه 90 امیدشان تضعیف شده بود و شهید رئیسی با کار جهادی امید را مجددا در دل مردم زنده کرد و این روحیه جهادی لازم است همه برای خدمت مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/801