شناسهٔ خبر: 68315188 - سرویس بین‌الملل
منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

5 عملیات ضدصهیونیستی حزب الله در شمال فلسطین اشغالی

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان در پنج عملیات، مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پادگان برانیت و پایگاه‌های جل‌العلام، المطله، الغجر و شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه هدف حملات توپخانه‌ای و پهپادی قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب الله لبنان صبح امروز پنج‌شنبه در پنج عملیات جداگانه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۰۰ صبح به وقت محلی پادگان «برانیت» ارتش اشغالگر را با آتش سنگین توپخانه و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

حزب الله در عملیات دوم و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه روستاها و غیرنظامیان در جنوب لبنان، مراکز تجمع نظامیان اشغالگر را در شهرک صهیونیستی «کریات شمونه» به صورت مستقیم و با دقت هدف حمله پهپادهای انفجاری قرار داد.

در سومین عملیات رزمندگان حزب الله، ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر در پایگاه «جل العلام» با پهپاد انفجاری و مستقیماً هدف قرار گرفت.

حزب الله ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه هم مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف پایگاه «المطله» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف پایگاه «الغجر» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار داد و شماری از آنها را به هلاکت رساند یا زخمی کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در این حمله، منطقه الغجر در الجلیل اعلی با پنج موشک ضد تانک شلیک شده از جنوب لبنان هدف قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، در پی این حملات، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی بارها به صدا درآمد.